فروشگاه امیر فایل

فروش انواع فایل ها مقاله پایان نامه پاورپوینت کارآموزی طرح توجیهی

فروشگاه امیر فایل

فروش انواع فایل ها مقاله پایان نامه پاورپوینت کارآموزی طرح توجیهی

کلمات کلیدی

دانلود طرح توجیه فنی

مالی و اقتصادی

پاورپوینت

طرح توجیه فنی

pptx

گزارش کارآموزی

دانلود پاورپوینت ریاضی پایه ششم مبحث فاصله

پکیج افزایش طول آلت

دانلود تحقیق رشته برق با موضوع

بررسی سیستم های مبدل انرژی الکتریکی

دانلودطرح توجیه فنی

بهترین کتاب آموزش الگوریتم ژنتیک

شهرستان جهرم در فعالیتهای ورزش تفریحی

بررسی عوامل بازدارنده میزان مشارکت زنان

پکیج افزایش طول آلت به طرز معجزه آسا

دستور عمل دکتر هندریکس و روش پنیمور

(تحقیق) فناوری قیطان بافی

پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت ۷۱ اسلاید

گنج نامه خوزستان

(مقاله)اعجاز تاریخی قرآن

درمان شناختی رفتاری ۹۶ اسلاید

پاورپوینت رودخانه ها و رسوبات

عملکرد خانواده و وقوع سرطان در یکی از زوجین

مقاومت آنتی بیوتیکی

استافیلوکوکوس اورئوس

پرسشنامه سنجش عملکرد خانواده

پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه 142 اسلاید

پاورپوینت استراتژی های مطلوب 58 اسلاید

پاورپوینت سیستم پشتیبانی تصمیم 57 اسلاید

شکست کرونا

۲۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-,-ساختما-ن-ال-اس-اف-,-82-اسلاید-,-pptx
پاورپوینت , ساختما ن ال اس اف , 82 اسلاید , pptx
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 82
حجم فایل: 391
قیمت: 20000 تومان

بخشی از متن:
این پاور پوینت با مو ضوع ساختمان ال اس اف با 82 اسلاید با عناوین زیر

خانه های پیش ساخته، LSF ، خانه های پیش ساخته ، پیش ساخته ، خانه های سبک

ساختمان پیش ساخته دو طبقه

سازه های نگهبا ن

معایب روش مهار سازی

روش دیواره ی دیافراگمی (diaphragm wall

سیستم ساختمانی قاب‌های سبک فولادی سردنورد شده(LSF)

از عمده مزایایLSF

خانه های پیش ساخته، LSF ، خانه های پیش ساخته ، پیش ساخته ، خانه های سبک

ساخت خانه های پیش ساخته سبک و مقاوم در مقابل زلزله به میزان 8/7 ریشتر با تائیدیه سازمان ملی تحقیقات مسکن . اجراء سریع ، قیمت مناسب .
امکان ساخت از ویلائی تا شش طبقه از یکماه تا چهار ماه بصورت کلید تحویل با آخرین تکنولوژی و فناوری روز مطابق با سلیقه شما



سیستم مورد استفاده در این شرکت بر مبنای سیستم LSF ( سیستم سازه های سرد نورد شده ) تنها سیستم دارای تائیدیه مرکز تحقیقات مسکن برای دیوار های باربر میباشد که بر مبنای استاندارد های کانادا و استرالیا میباشد

برخی مشخصات فنی این سیستم عبارتند از :

1- سازه ها از پروفیل های گالوانیزه با مقاطع خاص
2- دیواره داخلی از پانل های کناف با پوشش رنگ یا کاغذ دیواری و ....
3- دیواره خارجی از سمنت بورد با پوشش دلخواه خریدار
4- درب و پنجره ها از جنس یو پی وی سی با شیشه دوجداره
5- کف از سرامیک یا پارکت
6- لوله کشی تاسیسات و برفی بصورت توکار
7- سقف از ساندویچ پانل یا ورق طرحدار یا اجناس مشابه

برخی مشخصات فنی این سیستم عبارتند از :
همچنین برخی پروژه های اجرا شده توسط این شرکت عبارتند از :

1- اجرای واحد های ویلائی متعدد در نقاط مختلف کشور
2- اجرای واحد های پیش ساخته جهت اورژانس ، هلال احمر ، نیروی انتظامی و ...
3- اجرای مدارس پیش ساخته در نقاط مختلف کشور
4- اجرای واحد های ویلائی در دهکده آرامش واقع در دماوند ( یک طبقه و دو طبقه
5- اجرای واحد پیش ساخته در پارکینگ بیهقی

شایان ذکر است که مزیت اصلی این سیستم سرعت قابل ملاحظه در اجرای آن میباشد به نحوی که مدت زمان اجرای یک واحد ویلائی بصورت تمام شده حدود 60 روز کاری بر آورد میگردد

ساختمان پیش ساخته دو طبقهL.S.F

پوشش دیوارها و پارتیشن ها:

اگر نیاز باشد می توان در دیوارهای خارجی عایق های فویل دار انعکاسی را به بال خارجی ستون های فولادی با پیچ های خودکار و واشرهای تخت 25 میلیمتر متصل کرد .همین طور میتوان از پیچ های سر کنگره ای استفاده شود. اسکپ های سیمی که به سادگی روی ستون های فولادی اتصال داده می شوند به جهت سازه آجرهای نما مورد استفاده قرار میگیرند.

برای سازه های تک جداره ورقه های سیمانی پنل شکل می توانند با پیچ خودکار به سازه فولادی متصل شوند تخته های ورود هوای چوی می توانند به ستون های فولادی سازه با پیچ های خودکار تخت دو سر متصل شوند. همچنین پوشش ورقه ای با پیچ های خودکار متصل می شود.



سازه های نگهبانی

گود برداری و سازه های نگهبان

در بسیاری از پروژه های ساختمانی لازم است که زمین به صورتی خاکبرداری شود که جداره های آن قائم یا نزدیک به قائم باشد. این کار ممکن است به منظور احداث زیر زمین ، کانال ، منبع آب و .. صورت گیرد. فشار جانبی وارد بر این جداره ها ناشی از رانش خاک بر اثر وزن خود آن ، و نیز سر بار های (surcharge) احتمالی روی خاک کنار گود می باشد. این سربارها می توانند شامل خاک بالاتر از تراز افقی لبه ی گود ، ساختمان مجاور ، بارهای ناشی از بهره برداری از معابر مجاور و ... باشند. به منظور جلوگیری از ریزش ترانشه و تبعات منفی احتمالی ناشی از این خاکبرداری ، سازه های موقتی را برای مهار ترانشه اجرا می کنند که به آن سازه های نگهبان (retaining structures;support systems) می گویند.

پایدارسازی جداره های گودبرداری به صورتها و روشهای مختلفی صورت می گیرد که از جمله آنها به روشهای :

مهار سازی (anchorge) ، دوخت به پشت (tie back) ، دیواره دیافراگمی (diaphragm wall) ، مهار متقابل (reciprocal support) ، اجرای شمع (piling) ، سپر کوبی (sheet piling) ، و اجرای خرپا (truss construction) اشاره نمود.

2-انواع روشهای پایدارسازی گود
2-1- روش مهار سازی
در این روش، برای مهار حرکت و رانش خاک، با استفاده از تمهیداتی خاص، از خود خاک های دیواره کمک گرفته می شود. ابتدا در حاشیه زمینی که قرار است گودبرداری شود، در فواصل معین چاههایی حفر می کنیم. عمق این چاهها برابر با عمق گود به اضافه ی مقداری اضافه برای شمع بتنی انتهای تحتانی این چاهها است.

پس از حفر چاهها، در درون آنها پروفیل های شکل یا شکل قرار می دهیم. به منظور تأمین گیرداری و مهاری کافی برای این پروفیل ها، انتهای پروفیل ها را به میزان 0.25 تا 0.35 عمق گود، پایین تر از رقوم کف گود در درون بخش شمع ادامه می دهیم و در انتهای پروفیل ها نیز شاخکهایی را در نظر می گیریم.
سپس، شمع انتهای تحتانی را ، که قبلاً آرماتوربندی آن را اجرا کرده و کار گذاشته ایم، بتن ریزی می کنیم.

بدین ترتیب پروفیل های فولادی مزبور در شمع مهار می شوند و پروفیل های فولادی همراه با شمع نیز در خاک مهار می گردند. پس از اجرای مراحل فوق، عملیات گودبرداری را به صورت مرحله به مرحله اجرا می کنیم.

اهداف اصلی ایمن سازی جداره های گود با استفاده از سازه های نگهبان عبارتند از :

حفظ جان انسانهای خارج و داخل گود ، حفظ اموال خارج و داخل گود و نیز فراهم آوردن شرایط امن و مطمئن برای اجرای کار.

موضوع گودبرداری و طراحی و اجرای سازه های نگهبان در مهندسی عمران دارای گستره وسیعی است و نیاز به بررسی ها و مطالعات و ملاحظات ژئوتکنیکی، سازه ای ، مواد و مصالح، تکنولوژیکی و اجرایی و اقتصادی و اجتماعی دارد.

در نتیجه می توان گفت که انتخاب روش مناسب بستگی به جمیع شرایط تأثیرگذار دارد و می توان در شرایط مختلف، به صورت های گوناگونی باشد.

از سوی دیگر، تئوری ها و روش های اجرایی گود برداری و سازه های نگهبان، هم مبتنی بر اصول تئوریک و هم متأثر از ملاحظات اجرایی و تجربی، توأماً است.

آنگاه درون این چاهکها میلگردهایی را کار گذاشته و سپس درون آنها بتن تزریق می کنیم. طول این چاهکها، به نوع خاک و پارامترهای فیزیکی و مکانیکی آن، و نیز به عمق گود بستگی دارد و مقدار آن در حدود 5 تا 10 متر است.

پس از انجام این مرحله، پانلهای بتنی پیش ساخته ای را در بین پروفیلهای قائم قرار داده و آنها را از سویی به میلگردهای بیرون آمده از چاهکها به نحو مناسبی متصل می کنیم و از سویی دیگر پانلها را به پروفیلهای قائم وصل می کنیم.



به جای استفاده از این پانلهای پیش ساخته می توانیم آنها را به صورت درجا اجرا کنیم. همچنین می توانیم ابتدا بر روی دیواره آرماتور بندی کرده و سپس بر روی آن بتن پاشی (shotcrete) کنیم.


برای اتصال پانلها به میلگردهای بیرون آمده از چاهکها می توانیم سر میلگردهای مزبور را رزوه کرده با استفاده از صفحات سوراخ دار تکیه گاهی و مهره، آنها را با پانل درگیر کنیم
کلیه عملیات فوق را به صورت مرحله به مرحله، از بالا به پایین اجرا می کنیم.

ملات یا خمیری که برای تزریق استفاده می کنیم، مخلوطی است از سیمان و آب یا سیمان و آب و ماسه که ممکن است در آن از مواد افزودنی نیز استفاده کنیم.

همچنین می توانیم از مواد پلیمری و دوغاب های با پایه غیر از سیمان پرتلند و با ترکیبات خاص نیز برای تزریق استفاده کنیم. در تزریق با استفاده از سیمان پرتلند، نسبت آب به سیمان در ابتدا در حدود 1.5 است که به تدریج آن را کاهش داده و به حدود 0.5 می رسانیم
2-1-1 مزایای روش مهار سازی


.1مشخصات مکانیکی خاک بر اثر تزریق بتن در درون چاهکها بهبود می یابد،لذا بر اثر این امر، علاوه بر کمک گرفتن از خاک اطراف جداره برای مهار رانش خاک، میزان رانش خاک نیز بر اثر بهبود مشخصات مکانیکی خاک کاهش می یابد.

.2. سازه نگهبان در داخل گود جاگیر نیست.

3. از خاک موجود برای مهار دیواره گود استفاده می شود.

1-2- معایب روش مهار سازی

1. استفاده از بدنه ی خاک مجاور دیواره گود ضروری است. لذا در مواردی که خاک مجاور گود در زیر یک ساختمان یا در حریم همسایه یا در حریم تاسیسات و معابر شهری باشد، از این روش نمی توان استفاده کرد یا استفاده از آن با محدودیت همراه است.

-2. به دلیل ضرورت اجرا عملیات به صورت مرحله به مرحله، به زمالن زیادی نیاز دارد. البته این امر ممکن است در پروژه های بزرگ مطرح نباشد بلکه برعکس ممکن است زمان کلی اجرا کار نیز، به ویژه با مدیریت صحیح، کاهش یابد.

.3 هزینه اجرای عملیات، به دلیل تکنولوژی پیشرفته تر، در مقایسه با روشهای ساده تر بیشتر است. ولی در پروژه های بزرگ و در احجام زیاد ممکن است این امر مطرح نباشد و برعکس هزینه کلی کار کاهش یابد.

2- روش دوخت به پشت



این روش، مشابهت زیادی به روش مهارسازی دارد. در این روش نیز حفاری را به صورت مرحله به مرحله و از بالا به پایین گود اجرا می کنیم

در هر مرحله به کمک دستگاههای حفاری ویژه، چاهکهای افقی یا مایل در بدنه ی دیواره ی گود حفر می کنیم. سپس، درون این چاهکها کابلهای پیش تنیده قرار می دهیم و با تزریق بتن در انتهای چاهک، این کابلها را کاملاً در خاک مهار می کنیم.

2-2-1- مزایای روش دوخت به پشت

1. مشخصات مکانیکی خاک بر اثر تزریق بتن به درون چاهکها و نیز پیش تنیده شدن خاک بهبود می یابد. در نتیجه هم از خاک اطراف جداره برای مهار رانش خاک استفاده می شود و هم میزان رانش خاک بر اثر بهبود مشخصات مکانیکی خاک کاسته می شود



2سازه نگهبان در داخل گود جاگیر نیست

3 از خاک موجود برای مهار دیواره ی گود استفاده می شود

2-2-1معایب روش دوخت به پشت
.1استفاده از بدنه خاک مجاور دیواره ی گود ضروری است.

لذا در مواردی که خاک مجاور گود در زیر یک ساختمان یا در حریم همسایه یا در حریم تاسیسات و معابر شهری باشد، از اینت روش نمی توان استفاده کرد یا استفاده از آن با محدودیت همراه است.
.2به دلیل ضرورت اجرای عملیات به صورت مرحله به مرحله، به زمان زیادی نیاز دارد. البته ممکن است در پروژه های بزرگ این امر مطرح نباشد بلکه برعکس ممکن است زمان کلی اجرای کار نیز، به ویژه با مدیریت صحیح، کاهش یابد.

2-7-2- معایب روش خرپایی



.1سرعت اجرا، در مقایسه با روش های پیشرفته تر نسبتاً کمتر است.
.2خرپاها جاگیراند.
.3احتمال الزامی لودن برداشت بخشی از خاک با روشهای دستی وجود دارد.



استفاده از اعضای فولاد سرد نوردشده از دهه 1850 میلادی آغاز گردید. ولی استفاده از آن تا انتشار اولین ضوابط انجمن امریکایی آهن در1946گسترش زیادی پیدا نکرد. اولین استاندارد طراحی بر مبنای تحقیقات انجام یافته در دانشگاه کرنل سال 1939 و با پشتیبانی AISI تدوین گردید.











 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-درباره-دیدگاه-محافظه-کاران-و-لیبرالیسم-مدرن-در-مورد-علل-آلودگی-محیط-زیست
 درباره دیدگاه محافظه کاران و لیبرالیسم مدرن در مورد علل آلودگی محیط زیست
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 95
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
پاورپوینت درباره دیدگاه محافظه کاران و لیبرالیسم مدرن در مورد علل آلودگی محیط زیست

توضیحات محصول

عنوان : پاورپوینت درباره دیدگاه محافظه کاران و لیبرالیسم مدرن در مورد علل آلودگی محیط زیست

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی: Powerpoint

نوع فایل: ppt  (قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید: 21  اسلاید  

قسمتی از متن فایل دانلودی :

دیدگاه محافظه کاران علل آلودگی محیط زیست 

محافظه کاران بر این باورند که طبیعت می‌ تواند به آنها کمک کند تا نهاد های بشری و روابط بین آنها را بسازد.

محافظه کاران دیدگاه " اومانیسم سکولار ، " را نمی پذیرند چرا که اومانیسم سعی دارد اهداف انسان را تنها منبع ارزش لحاظ کند در عوض محافظه کاران ، ارزشهای مخالفی را در طبیعت پیدا می‌ کنند و به انسان به دید یک موجود پایبند به اخلاق نگاه میکنند که خود را با این ارزشها را مطابقت می‌ دهد.
این " روحیه زیاده خواهی انسانی " منجر به بی توجهی به حرمت طبیعت می‌شود 
اسلاید 2 :
محافظه کاران ایده " نظارت " ترجیح می‌ دهند، چون این ایده بشر را ملزم به یک پذیرش مسئولیت مقید می‌ کند.که به طور هماهنگ با طبیعت زندگی کند و به سوء استفاده خود را از طبیعت به حداقل برساند.
جوامع مدرن به چند دلیل آلودگی بیش از حد را تولید می‌ کنند:
1- افول سلسله مراتب
2- افول جامعه
3- سرمایه داری
4-دموکراسی

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
فایل-ورد-کتاب-رایانه-و-تعلیم-و-تربیت-مبانی-نظری-کاربرد-رایانه-در-تعلیم-و-تربیت
فایل ورد کتاب رایانه و تعلیم و تربیت: مبانی نظری کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 198
حجم فایل: 199
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:
مبانی نظری کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت

رایانه و تعلیم و تربیت: مبانی نظری کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت
کتابی ناباب در سطح اینترنت
نویسنده : جیمز تور
مترجم : دکتر محمد عطاران
تعداد صفحات : 198
فرمت فایل : word (ورد)
زبان : فارسی
قابلیت چاپ دارد.
قابلیت ویرایش دارد.
معرفی کتاب رایانه و تعلیم و تربیت
«رایانه و تعلیم و تربیت» اثر جیمز تور (۱۹۷۴) و ترجمه محمد عطاران (۱۳۳۶)، به نقش و جایگاه رایانه در تعلیم و تربیت با تاکید بر استفاده از رایانه در مدارس می‌پردازد. بحث درباره حضور رایانه در آموزش و پرورش با انجام پژوهش‌های جدید وقوع پیشرفت‌های فناورانه جدید تکامل می‌یابد.
نهایتاً تصمیم درباره استفاده و چگونگی استفاده از رایانه در آموزش و پرورش در کل به وسیله اجتماع‌ها و مدارس و بر اساس امکانات، نیازها و اهداف خاص آنان اتخاذ می‌شود. دیدگاه‌های ارائه شده در کتاب «رایانه و تعلیم و تربیت» به مباحث اصلی در مورد سود یا زیان استفاده از رایانه در آموزش در کل نظام آموزشی می‌پردازند.

مقدمه

مناقشه در مورد استفاده از رایانه در آموزش عمومی حداقل از سال ۱۹۸۳ آغاز شده است. یعنی از آن هنگام که کمیسیون ملی ارتقاء آموزش اقدام به انتشار گزارش خود (ملتی در معرض خطر) کرد که در آن به انتقاد شدید از ناکامی های آموزشی آمریکا پرداخته و آن را به مشکلات اقتصادی کشور نسبت داده بود:

«برتری بی چون و چرای ها در تجارت، صنعت، علم و نوآوری های تکنولوژیکی که زمانی از آن ما بود اینک از جانب رقبا در سرتاسر جهان به چالش کشیده شده است... موج پیش پا افتادگی اکنون بنیادهای آموزشی جامعه ما را سست می کند و نقاط قوت ما را در مقام یک فرد و یک ملت مورد تهدید قرار می دهد. در خاتمه گزارش آمده است برای کمک به همگان باید خود را وقف اصلاح نظام آموزشی کنیم».

هشدارهای «ملتی در معرض خطر» هنگامی بیان شد که آمریکایی ها بکارگیری فناوری رایانه ای را آغاز کرده بودند آی بی.ام اولین رایانه شخصی را در سال ۱۹۸۱ وارد بازار کرده و در سال ۱۹۸۳ و ۶ میلیون دستگاه آن را فروخته بود.

در سال ۱۹۸۴ شرکت اپل با معرفی مکینتاش به شهرت رسید. مکینتاش رایانه شخصی ای بود که رابطه گرافیکی و جدیدی داشت و علاوه بر صفحه کلید از ماوس نیز بهره می برد. هنوز یک دهه تا دوران محبوبیت اینترنت و وب جهان گستر مانده بود.

در همان زمان آمریکایی ها احساس می کردند که تحولی اجتماعی در راه است و فرزندان آنها باید برای این تحول آماده شوند. آنگونه که تهیه کنندگان گزارش «ملتی در معرض خطر» گفته اند «یادگیری سرمایه گذاری ای اجتناب ناپذیر است که برای موفقیت در عصر اطلاعات نیازمند آنیم».

تا سال ۱۹۸۸ بیشتر از نیمی از افراد شاغل در ایالات متحده از رایانه استفاده می کردند. روند غالب در مدارس ایالات متحده به این صورت بود: 

به گفته پل استار یکی از بنیانگذاران امریکن پراسپکت «در بین سالهای ۱۹۸۱ و ۱۹۸۲ درصد مدارس دارای رایانه از ۱۸ درصد به ۹۸ درصد رسید و تعداد دانش آموز به ازای هر رایانه از ۱۲۵ به ۱۸ کاهش پیدا کرد.» 

بیشتر مدارس ابتدایی و راهنمایی رایانه های اپل را خریده بودند در حالی که دبیرستان ها اغلب به رایانه های دارای سیستم عامل - DOS و بعدها ویندوز - تمایل بیشترین نشان می دادند.

با پیشرفت فناوری رایانه، سطح نرم افزارهای آموزشی که به مدارس عرضه می شدند ارتقا یافت. آموزش با کمک رایانه (CAI) به صورت بالقوه روشی انقلابی برای یادگیری بوده است و می باشد. 

استار می نویسد «رایانه های شخصی و نرم افزارهای دارای کاربرد عام کار با رایانه را انعطاف پذیرتر کردند و به خوبی با حوزه ها و سبک های مختلف یادگیری خود را تطبیق دادند». او اضافه می کند «رایانه برخلاف تصاویر متحرک رادیو و تلویزیون ظرفیت بیشتری برای فعالیتهای تعریف شده از جانب آموزگار و دانش آموز محور دارد».

در اوایل دهه ۱۹۹۰ با رشد سریع اینترنت و وب جهان گستر جنبش استفاده از رایانه در کلاس درس جان دوباره ای گرفت. بسیاری از والدین و آموزگاران امید داشتند که اینترنت با ایجاد پیوند میان کلاس های درس و دنیای بیرون بتواند به آموزش با کمک رایانه و کل تجربه یادگیری غنا ببخشد. 
در سال ۱۹۹۶ بیل کلینتون به این اشتیاق پاسخ داد و پیشنهاد اختصاص بودجه ای از جانب دولت فدرال را مطرح کرد به نحوی که فناوری رایانه ای و اینترنت تا سال ۲۰۰۰ به کلاس های درس وارد شود. کنگره آمریکا در سال ۱۹۹۷ دو میلیارد دلار به صندوق سواد فناوری اختصاص داد.
این بودجه کمک کرد تا درصد کلاس های متصل به اینترنت از ۳ درصد در سال ۱۹۹۴ به ۷۷ درصد در سال ۲۰۰۰ برسد. کمک هزینه های تلفیق اینترنت با آموزش بخش مهمی از قانون «هیچ کودکی نباید عقب بماند» بودند که جورج دبلیو بوش در ژانویه ۲۰۰۲ به امضا رساند.
----------------------------------------
فهرست مطالب :
مقدمه 
فصل اول : مدارس باید آموزش به کمک رایانه را انتخاب و بکار بگیرند.
فصل دوم : مدارس نباید آموزش به کمک رایانه را برگزینند.

فصل سوم : آموزش به کمک رایانه فراگیری را بهبود می بخشد.

فصل چهارم : آموزش به کمک رایانه نمی تواند فراگیری را بهبود بخشد.
فصل پنجم : رایانه می تواند علاقه دانش آموزان را به فراگیری بیشتر.

فصل ششم : آموزش رایانه-محور می تواند مطالعه جدی را دچار مشکل کند.

فصل هفتم :  آموزش به کمک رایانه برای کودکان سودمند است سازمان مشارکت کودکان.

فصل هشتم : آموزش به کمک رایانه برای کودکان سودمند نیست.

فصل نهم : داشتن سواد رایانه ای برای موفقیت دانش آموزان در آینده حیاتی است
فصل دهم : برای موفقیت دانش آموزان در آینده، داشتن سواد عادی مهمتر از داشتن سواد رایانه ای است.

فصل یازدهم : آموزش به کمک رایانه نقش معلمان را از اساس تغییر می دهد.
فصل دوازدهم : رایانه نمی تواند جایگزین معلم شود.
مبانی نظری کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت
مبانی نظری کاربرد رایانه در تعلیم و تربیت
رایانه و تعلیم و تربیت
رایانه و تعلیم و تربیت

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-بررسی-انواع-آلودگیها-در-محیط-زیست-36-اسلاید
پاورپوینت بررسی انواع آلودگیها در محیط زیست 36 اسلاید
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 286
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:

پاورپوینت بررسی انواع آلودگیها در محیط زیست

فرمت فایل : power point  (قابل ویرایش) 
تعداد اسلاید  : 36 اسلاید
تعریف محیط زیست :
محیط زیست عبارتست محیطی  شامل هوا ، آب ، خاک ، منابع طبیعی ، گیاهان ، جانوران ، انسان و روابط متقابل بین آنها که سازمان در آن فعالیت می نماید .
تعریف آلودگی :
آلودگی عبارتست از پخش یا آمیختن مواد خارجی به آب ، هوا ، خاک به میزانی که کیفیت فیزیکی ، شیمیایی و یا بیولوژیکی آن را به گونه ای تغییر دهد که به حال  انسان ، سایر موجودات  و آثار و ابنیه مضر باشد . طبق این تعریف آلودگی لزوما شامل خسارات فیزیکی نمی باشد . ایجاد وقفه در فعالیتهای انسانی خود آلودگی است . مثلا یک دریاچه را که نمی توان برای قایق سواری مورد استفاده قرار داد را آلوده می خوانند.
 آلودگیهای محیط زیست به دو دسته تقسیم می شوند :
الف ) آلودگیهای غیر قابل تجزیه : مانند پلاستیک ، لاستیک های سنتیک و ....
ب ) آلودگیهای قابل تجزیه : مواد آلی مثل فاضلاب انسانی و زایدات حیوانی و کشاورزی ( لاشه حیوانات و انسان )

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-درس-نظام-بهداشتی-درمانی-تطبیقی-2
پاورپوینت درس نظام بهداشتی درمانی تطبیقی 2
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 59
حجم فایل: 295
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:

پاورپوینت درس نظام بهداشتی درمانی تطبیقی(2)

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت درس نظام بهداشتی درمانی تطبیقی(2) دارای 59 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : 59 اسلاید

فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش

آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی از متن نمونه:

اطلاعات کلی پایتخت: برلین

زبان رسمی: آلمانی

نوع حکومت: جمهوری فدرال

واحد پول: یورو

مذهب: کلیساهای مختلف پروتستان ( عمدتاً لوتری)، کاتولیک رومی , اسلام سنی امید طول عمر: ٥ /٧٣ سال رشد سالانه جمعیت: ٠٢/ درصد جمعیت82/424/609 نفر رنگ پرچم جغرافیای کشور آلمان منطقه‌ای پوشیده از مزارع حاصلخیز و شنزارها – رودهای الب و وزر و شاخه‌های آنها جاری است. ودر غرب این جلگه به زمینهای پست شمال می‌پیوندد که دارای آب و هوا معتدل است، ولی اختلاف بسیاری بین جلگه معتدل ساحلی شمال و کوههای آلپ بایرن در جنوب که دارای تابستانهای خنک و زمستانهای سرد است وجود دارد.این ناحیه زغال خیز میباشد.

تاریخ معاصر: در 1871 امپراتوری آلمان – متشکل از چهار پادشاهی، شش مهدوک نشین, پنج دوک نشین و هفت شاهزاده نشین – با پادشاه پروس در مقام امپراتور آلمان (قیصر) تشکیل یافت. از 1871 تا 1918، آلمان متحد و توسعه طلب کوشید تا نفوذش را در سراسر اروپا گسترش دهد، در عرصة تجارت و نیروی دریایی با بریتانیا به رقابت پرداخت و امپراتوری استعماری ساخت. دفاع دفاع دفاع ....

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-,-پیاده‌سازی-مدیریت-دانش-,-173-اسلاید-,-pptx
پاورپوینت , پیاده‌سازی مدیریت دانش , 173 اسلاید , pptx
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 173
حجم فایل: 797
قیمت: 25000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت با موضوع پیاده سازی مدیریت دانش با 173 اسلاید با عناوین زیر

پیاده‌سازی مدیریت دانش

طرح آغاز کار در مدیریت دانش

مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک

راهکارهای موثر در مزیت رقابتی مدیریت دانش

ارتباط قابلیت‌های استراتژیک و محور شایستگی‌ها با مدیریت دانش

ترسیم چشم انداز دانش

گام‌های اصلی اجرای مدیریت دانش

شانزده مرحله/فعالیت بالقوه برای معرفی و پیاده‌سازی مدیریت دانش

روش‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش

مدل مرحله‌ای پیاده‌سازی مدیریت دانش، روش «کیم و لی»

مراحل پیاده‌سازی مدیریت دانش و اندازه‌گیری پیشرفت آن، روش «لوپز»

مراحل پیاده‌سازی مدیریت دانش و اندازه‌گیری آن بر پایه منحنی بل

منابع انسانی و مدیریت دانش

مدل بهره‌وری منابع انسانی در مدیریت دانش

مدل پایه‌های ساختمان دانش

نقش انسان در مدیریت دانش

بازار دانش

اقتصاد سیاسی بازارهای دانش

ارکان انسانی و ویژگی‌های افراد در سازمان مدیریت دانش

تخصص لازم در تیم‌های مدیریت دانش

منابع

پیاده‌سازی مدیریت دانش

شاید بتوان به درستی ادعا کرد که مهم‌ترین رکن مدیریت دانش، اجرا و پیاده‌سازی آن در سازمان باشد، چراکه دیگر مطالب مرتبط با مدیریت دانش، همگی به عنوان مقدمه‌ای جهت بسترسازی و استفاده از آنها برای تحقق عملی مدیریت دانش به شمار می‌روند.
•ممکن است، برای آغاز فعالیت دانش در سازمان، پرسش‌های بسیاری مطرح شود. به عنوان مثال:
•مدیریت دانش چیست؟
•آیا اسطوره جدیدی است؟
•فرصت‌ها چیستند؟
•منابع مورد نیاز چه هستند؟
•ریسک‌های موجود چه مقدار است؟
•از کجا شروع کنیم؟
•چگونه ادامه دهیم؟
•در حال حاضر چه کاری را باید انجام دهیم؟
•و ...
طرح آغاز کار در مدیریت دانش
•سازمان‌ها باید تلاش کنند تا جای ممکن، از فنون و طرح‌های موجود دانش به عنوان اهرم‌هایی برای راه‌اندازی مدیریت دانش خود استفاده کنند.


•با توجه به گوناگون بودن طرح‌های مدیریت دانش، لازم است تا مشترکات میان این طرح‌ها، شناخته شوند.

•موارد مشترک در طرح‌هایی که تاکنون به صورت موفق اجرا شده‌اند، عبارت‌اند از :
•دانش به عنوان موضوع و منبعی استراتژیک از سوی سازمان پذیرفته شده بود،
•همه آنها هدف‌هایی مشخص داشتند،
•برای راهبری هر طرح فردی مشخص منصوب شده بود،
•منابع انسانی و مالی مشخصی به آنها تخصیص یافته بود و
•مدیران بیشتر این طرح‌ها، از توانایی صورت‌بندی و تعریف فعالیت‌های خاص و هدف‌های مدیریت دانش برخوردار بوده‌اند.
•در تمامی این طرح‌ها، سه هدف کلی زیر دنبال می‌شود:
•تلاش برای ارتقای فرهنگ و جو دانش در سازمان،
•تلاش برای ایجاد منابع و مخازن دانش و
•تلاش برای دسترسی به دانش.
•به هرحال، آنچه در تصمیم‌گیری برای گزینش رویکرد مدیریت دانش اهمیت دارد، یافتن روشی سازگار با فرهنگ سازمان است. بنابراین، مدیران دانش، باید پیش از تصمیم‌گیری درباره مبنای فعالیت مدیریت دانش خود، فرهنگ سازمانی خویش را بشناسند.

مدیریت دانش و مدیریت استراتژیک

•در پیاده‌سازی مدیریت دانش، نخست باید موضوع را با تعیین استراتژی دانش و نیز مدیریت آن و انتخاب‌های کلیدی که سازمان باید درباره این موضوعات انجام دهد، آغاز کرد. به دیگر سخن آنکه، نخستین اقدام بنیادی در شروع پیاده‌سازی، ایجاد استراتژی مناسب است.


•استفاده از دانش برای ایجاد مزیت رقابتی به عنوان بخش مهمی از تعاریفی که در چهارچوب مدیریت استراتژی و برای مدیریت دانش ارائه شده، همواره مورد تاکید قرار گرفته است. به عبارت دیگر، مدیریت دانش به وجود نمی‌آید، مگر اینکه در آن مزیت رقابتی ایجاد شده باشد و به دست آید.
•از این رو، لازم است تا میزان ارتباط مدیریت دانش و مزیت رقابتی را به عنوان پرسشی تجربی، مطرح و دنبال کرد. این ارتباط با فرموله کردن استراتژی و اجرای آن مرتبط است.

راهکارهای موثر در مزیت رقابتی مدیریت دانش
•مدیریت دانش می‌تواند، باعث یک استراتژی نوآور شود که در صورت عدم انجام آن، این امر ممکن نمی‌شد. به عنوان مثال اگر شرکتی با استفاده بهتر از دانش، از روش‌ها و نرم‌افزارهای مناسب‌تری استفاده کند، نسبت به رقبا به بهره‌وری بالاتری دست خواهد یافت


•مدیریت دانش می‌تواند، اجرای بهتر یک استراتژی مهم، ولی مشترک را در سراسر یک صنعت ممکن سازد. به عنوان مثال، مطالعات نشان می‌دهند، کارخانه‌هایی با روش‌های فعال‌تر و نوآورتر در ایجاد دانش، معمولا از سازمان‌هایی با استراتژی‌های دانش ضعیف‌تر، سودآوری بیشتری به دست آورده‌اند (1999 Bierly & Chakrabarti).

•شرکت‌ها می‌توانند، مزیت را به وسیله افزودن دانش به محصولات و خدماتی که برای فروش عرضه می‌کنند، به دست آورند. مثلاً توانایی استدلال و پاسخ به پرسش‌های وابسته به موقعیت خاص در یک وب‌سایت خدماتی به مشتری یا موضوع خاص دیگر


ارتباط قابلیت‌های استراتژیک و محور شایستگی‌ها با مدیریت دانش

•داونپورت (1999)، محور شایستگی‌ها را به عنوان چیزی تعریف می‌کند که سازمان می‌داند چگونه آن را بخوبی انجام دهد؛ یعنی دانش چگونگی انجام کار، یک جنبه کلیدی شایستگی است. او قابلیت‌ها را به عنوان مواردی که فرد می‌داند چگونه آن را به خوبی انجام دهد، تعریف می‌کند و بر این باور است که دانش، جزء مهمی از قابلیت‌هاست و قابلیت‌های فردی می‌توانند با شایستگی‌های سازمانی جمع شوند. این نگاه برای برقراری ارتباط بین دانش و استراتژی، مهم و لازم است، زیرا دانش از افکار افراد دانا (دانشکار) نشأت گرفته و بکار می‌رود. بنابراین، تمرکز مدیریت دانش و استراتژی باید حول موضوعاتی که افراد دانشکار و خبره می‌دانند، بنا شود.

•این دیدگاه استراتژیک، مدیران را به یافتن پاسخ و انتخاب مناسب جنبه‌های کلیدی، نظیر موارد زیر وادار می‌سازد:
•کدام یک از انواع دانش؛ دانش ضمنی یا صریح برای اداره سازمان با اهمیت‌تر است؟
•چه محدوده‌‌ای از دانش برای شرکت با اهمیت‌تر است؛ دانش مشتری، دانش رقیب، دانش تولید، دانش عرضه کننده یا انواع دیگری از آن؟
•در چه جنبه‌ای از فرایند مدیریت دانش، نیاز به پیشرفت است؟ مثلاً آیا شرکت در ایجاد دانش خوب است، ولی در به کار بردن و استفاده از آن ضعیف؟

•آیا شرکت باید دانش خود را در زمینه‌های خاص شغلی ایجاد کند یا در زمینه‌های خاص خریداری؟
•باید چه جنبه‌هایی از دانش خود را اندازه‌گیری کند؟
•چگونه شرکت به وسیله دانش خود کسب درآمد کند؟

گام‌های لازم برای تعیین برنامه استراتژی مدیریت دانش
•ترسیم چشم‌انداز مدیریت دانش.
•درک «الگوی خدماتی مشتری» برای شرکت و هدف‌های کلی شرکت و دیدگاه‌ها و ایجاد یک الگوی خدماتی ویژه مشتری از نگاه دانش.
•تعیین چگونگی حمایت استراتژی مدیریت دانش از استراتژی شرکت و عناصر استراتژی مربوطه.
•ایجاد قابلیت‌ها، مانند تحقیق و توسعه، فرهنگ مشارکتی قوی، قابلیت‌های فناوری اطلاعات و حمایت مدیران سازمان
•درک ارزش کلی مهم‌ترین فعالیت‌ها و قدم‌های مدیریت دانش که به عنوان بخشی از طرح‌ریزی چشم‌انداز دانش تعیین شده‌اند.
•طرح‌ریزی اولویت هدف‌های وابسته به دانش، فعالیت‌های مدیریت دانش و زمینه‌های تمرکز برای نشان دادن تهدیدات، فرصت‌ها، نقاط ضعف و قوت (SWOT)،
•طراحی و مستند کردن استراتژی به گونه‌ای که همه عناصر مطلوب را در برگیرد

•گسترش طرح‌های کلی مدیریت دانش همچون: عملکردهای کلی، نیازها، زیرساخت‌ها، طرح‌ریزی برنامه، بودجه، نیازهای هماهنگی با دیگر فعالیت‌های سازمان و نظایر آن.
•استراتژی‌های کسب و کار می‌تواند بر برتری عملیاتی ، نوآوری محصول یا صمیمیت با مشتری یا ترکیبی از این موارد تأکید کند.
•استراتژی‌های مبتنی بر صمیمیت با مشتری: اساساً بر جزییات و مدیریت دانش مشتری بنا شده‌اند.

ترسیم چشم انداز دانش
•در چهارچوب تدوین استراتژی دانش، ترسیم چشم انداز دانش KLM به عنوان ابزاری موثر و یکی از گام‌های لازم از جهت پیاده‌سازی مدیریت دانش در سازمان به شمار می‌رود.

•این امر شامل ترسیم فرصت‌ها و تهدیدها و قابلیت‌های سازمان در مدیریت دانش با دیدی بلندمدت می‌باشد و معمولاً لازم است این عمل، بسیار سریع و در فرایند چند هفته‌ای و حداکثر سه ماهه با تیمی سه تا پنج نفره انجام شود. در صورت نیاز، ممکن است بعدها پس از کسب دانش بیشتر به منظور افزودن اطلاعات اضافی و گسترش بیشتر آن، این عمل تکرار شود(Wiig 1999)

•هدف اصلی از این کار، فراهم آوردن زمینه درک صحیح و لازم از وضعیت دانش شرکت است. مدیریت دانش برای تنظیم استراتژی، اولویت‌بندی پروژه‌ها و فعالیت‌های مدیریت دانش و شناختن نیازها و فرصت‌های ویژه مدیریت دانش به این دید نیاز دارد.
•همچنین در مراحل بعدی فعالیت مدیریت دانش، ترسیم چشم انداز دانش جهت بازرسی و فراهم کردن بازخور برای نظارت عالیه بر مدیریت دانش لازم است.
•همچنین با ایجاد این دورنما، می‌توان انتظار داشت که تعداد چشمگیری از فعالیت‌های بالقوه مدیریت دانش که بسیاری از آنها دارای طبیعت دانش کلیدی عملکرد هستند را شناسایی کرد.

گام‌های اصلی اجرای مدیریت دانش
•در این بخش، مواردی که برای ساخت برنامه مدیریت دانش لازم است و فعالیت مدیریت دانش که هماهنگ و جامع‌اند، معرفی می‌شوند.

•لزوما انجام همه این فعالیت‌ها برای اجرای مدیریت دانش، لازم نیست، بلکه باید مواردی از آنها که با شرایط سازمان مورد بررسی، تناسب بیشتری دارد را در دستور کار خود قرار داد.

ارکان انسانی و ویژگی‌های افراد در سازمان مدیریت دانش

•اگر مدیریت دانش، منحصراً به گروهی کوچک یا حتی بزرگ از کارکنان ستادی سپرده شود،‌ قطعا موفق و نتیجه‌بخش نخواهد بود، چراکه موفق‌ترین سازمان‌ها، آنهایی هستند که مدیریت دانش را به بخشی از وظایف کارکنان خود تبدیل کرده‌ باشند. بنابراین، لازم است تا مدیریت دانش از طریق انجام وظیفه تمام وقت تعدادی از کارکنان ستادی، به پدیده‌ای فراگیر تبدیل شده، بسط و گسترش یابد. دیریت دانش، به بخشی از وظایف همه کارکنان تبدیل شود. همچنین فرصت، تمایل، مهارت، توانایی، موارد مهمی هستند که برای انجام امور مدیریت دانش لازم‌اند.

معمولاً برای این کار از سه روش زیر استفاده می‌شود (civie 2000):
روش پایین به بالا و غیرمتمرکزTop. down،
روش بالا به پایین و متمرکزBottom - up
روش وسط ـ بالا ـ پایینMiddle-up-down

روش پایین به بالا:

•در این روش، بر روی افراد، بیش از فناوری اطلاعات تاکید شده است، چراکه در آن، تکیه بر افراد خودجوش، خودمدیریت، علاقه‌مند و... است. آنان به عنوان موتور حرکت مدیریت دانش در سازمان عمل می‌کنند و شاید استفاده از این روش در مرحله آغازین و اولیه مدیریت دانش مناسب باشد.

روش بالا به پایین:

•این روش به نوعی از مدل «مدیریت کلاسیک سلسله مراتبی»، پیروی می‌کند. این نوع از تشکیلات، حالت هرمی دارند، به گونه‌ای که اطلاعات انتخاب‌شده به سمت قله این هرم هدایت می‌شود و از آنجا به مجری نهایی؛ یعنی تعیین‌کننده دیدگاه نهایی و سازنده طرح‌ها، منتقل می‌شود. به این ترتیب، طرح‌ها و فرامین به صورت سلسله‌مراتبی برای افراد دیگر، به سمت پایین می‌رود.

•نحوه کار به این صورت است که نخست، رؤسای میانی، فرامین را می‌گیرند و آنها را به صورت عملیاتی و مناسب برای استفاده نفرات بعدی آماده می‌کنند. استفاده از این مدل برای سازمان‌هایی که در حال ‌حاضر، ساختار تشکیلاتی‌شان به این صورت می‌باشد، مناسب است تا به مرور که زمینه و آمادگی‌های لازم برای تغییر و تبدل ساختار سازمانی به حالت تخت و شبکه‌ای فراهم شد، متناسب با آن حالت، روش خود را تغییر دهند. همچنین این روش برای به دست آوردن حمایت عملی مدیریت عالی که لازمه شروع کار مدیریت دانش در سازمان است، موثر خواهد بود.

روش وسط ـ بالا ـ پایین:

•این روش در سال 1995 از سوی «نوناکا» و «تاکوچی» پیشنهاد شد؛ روش نامبرده، ترکیبی از دو روش مدیریتی پایین به بالا و بالا به پایین است.
•این روش، بیشترین مزیت را برای ایجاد دانش تشکیلاتی دارد. «نوناکا» و «تاکوچی» بر ایجاد دانش توسط مدیرهای میانی، تأکید می‌کنند. در این حالت، مدیران میانی به عنوان رهبران گروه یا نیروهای کاری عمل می‌کنند، به گونه‌ای که از راه اقدامات مناسب، سطوح مختلف سازمان را درگیر کار می‌کنند.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-,-خانه‌های-هوشمند-,-73-اسلاید-,-pptx
پاورپوینت , خانه‌های هوشمند , 73 اسلاید , pptx
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 73
حجم فایل: 379
قیمت: 18000 تومان

بخشی از متن:
این پاورپوینت با موضوع خانه های هوشمند با 73 اسلاید با عناوین زیر



خانه های هوشمند
مدیریت هوشمند ساختمان BMS
کابلها و تجهیزات فیبر نوری
دستگاههای فیوژن و تست

قفل هوشمند
آسانسور هوشمند

آنتن مرکزی

خانه هوشمند چیست؟
خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانیتورینگ خانه استفاده می گردد.
فرض کنید در یک زمستان سرد ناگهان تصمیم می گیرید که تعطیلات آخرهفته را به دور از جنجال و هیاهوی شهر شلوغ خود با استراحتی کوتاه در یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشور بگذرانید . تصور کنید در هنگام بازگشت به سوی محل سکونت خود با یک پیام کوتاه از طریق تلفن همراهتان به راحتی محیط خانه را پذیرای حضور خود می کنید. بخاری ها را روشن و دمای مطلوبتان را در اتاق ها و فضای خانه فراهم می کنید ، آب گرم حمام را محک می زنید و چراغ ها را پیش از رسیدن روشن می کنید تا در هنگام ورودتان به منزل هیچ مشکل خاصی نداشته باشید.

از سوی دیگر با یک پیام کوتاه مشابه به محل مسکونی تان در شهر می توانید از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شوید و با به کار انداختن سیستم ایمنی خانه از شر دزدها در امان باشید. حتی در هرلحظه از طریق صفحه نمایش تلفن همراه قادر خواهید بود درون منزلتان را ببینید. درواقع دیگر زمان آن رسیده است که بانوی خانه از دغدغه های همیشگی بسته بودن شیر گاز و نشت ماشین لباسشویی و ... ساعت های فعالیت و استراحت خود فارغ شود، زیرا قابلیت های نوین خانه های هوشمند چنان امکانات گسترده ای را در اختیار خانواده ها قرار می دهد که هر مشکلی در کمترین زمان ممکن از میان برداشته می شود و رفاه و آسایش بسیاری برای آنان به ارمغان می آورد.

ویژگی ها

1- کنترل و مانیتورینگ تجهیزات منزل در همه زمان ها با استفاده از پانل های کنترلی نصب شده در محل های مورد علاقه مانند اتاق خواب والدین و در بیرون از منزل با استفاده از خط تلفن یا مبایل و یا اینترنت .

2- تنطیم کردن دمای منزل و فعال کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی برای رسیدن به آن دما تا علاوه بر ایجاد محیطی مطلوب از اتلاف انرژی جلوگیری نمود .

3- کنترل کودکان با استفاده از دوربین های قرار داده شده درمنزل.

4- سیستم های امنیتی ( دوربین های مدار بسته، قفل های الکترونیکی و ...)

موارد استفاده

1- کنترل و مانیتورینگ خانه و تجهیزات داخلی آن هنگام خارج شدن از منزل.

2- کنترل و مانیتورینگ ویلاهای خارج شهر.

3- کنترل و فضاهای سبز خانه ها و ویلا ها ( آبیاری خودکار و...)

سـیـسـتـم BEMS

BEMS مخفف Building Energy Management System می باشد ، سیستمی بسیار کارآمد در هوشمند سازی و کاهش مصرف انرژی ساختمان ها است.

امکانات
روشنایی اتوماتیک

در یک خانه هوشمند چراغ همه فضاها با حضور فرد به صورت اتوماتیک روشن و پس از خروج آن مجددا خاموش می شود.
شیر برقی گاز
با نصب این شیر در ورودی اصلی گاز واحد می توان از داخل و یا خارج منزل توسط دستگاه BEMS آن را کنترل کرد، همچنین در هنگام وقوع حریق ، نشت گاز و یا زلزله به صورت اتوماتیک توسط دستگاه قطع می شود.

اعلام سرقت

دستگاه BEMS مجهز به یک سیستم اعلام سرقت پرضرفیت در 16 زون می باشد که هرکدام به صورت جداگانه می تواند فعال یا غیر فعال شود.


تلفن کننده

دستگاه BEMS در زمان وقوع سرقت ، حریق یا نشت گاز به صورت تلفنی شما را مطلع می نماید.
کنترل تردد :


دستگاه BEMS دارای یک سیستم کنترل تردد است که در هنگام ورود به منزل با کشیدن کارت بر روی دستگاه کارتخوان ضمن خاموش شدن دزدگیر ، قفل برقی باز می شود.

سناریو :
دستگاه BEMS بیست (20) برنامه قابل تنظیم یا سناریو دارد که هر سناریو فقط با یک کلید ریموت اجرا می شود. به طور مثال می توان کلید شماره 1 را برای سناریوی خروج از منزل تعریف کرد : همه چراغ ها و کولر خاموش ، دزدگیر فعال ، شیر برقی گاز اصلی قطع و صفحه کلید ها قفل شوند.



سیستم BMS
BMSمخفف Building Management System می باشد ، سیستمی بسیار ساده در عین حال بسیار کارآمد در هوشمند سازی ادوات برقی است.

امکانات

1- اجرا بدون نیاز به تغییر در سیم کشی برق ساختمان

2- روشن و خاموش نمودن ادوات برقی با استفاده از ریموت کنترل و کلید دیجیتالی

3- قابلیت کنترل و ارسال فرمان از طریق خط تلفن از خارج از منزل

4- امکان کم و پر نور کردن روشنایی ها با استفاده از ریموت کنترل

5- قابلیت استفاده از ریموت کنترل به جاری ریموت تلویزیون ، وی سی دی و ...

6- امکان استفاده از کلید و پریزهای موجود در ساختمان

7- امکان خاموش و روشن کردن تمام روشنایی ها با یک کلید

8- دارای ریموت کنترل رادیویی با برد بیش از 50 متر در فضای بسته

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان چیست؟
سیستم مدیریت هوشمند ساختمان با بکارگیری از آخرین تکنولوژی ها در صدد آن است که شرایطی ایده آل ، همراه با مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها پدید آورد.



این سیستم ها ضمن کنترل بخشهای مختلف ساختمان و ایجاد شرایط محیطی مناسب با ارائه سرویس های همزمان ، سبب بهینه سازی مصرف انرژی ، سطح کارایی و بهره وری سیستم ها و امکانات موجود در ساختمان می شود.
کنترل و دسترسی به سیستم با استفاده از نرم افزارهای مربوطه از هر نقطه در داخل ساختمان و خارج از آن از طریق اینترنت مقدور می باشد.

برخی از اهداف سیستم مدیریت هوشمند ساختمان


ایجاد محیطی مطلوب برای افراد حاضر در ساختمان .

2- استفاده بهینه از تجهیزات و افزایش عمر مفید آنها.

3- ارائه سیستم کنترلی با قابلیت برنامه ریزی زمانی عملکرد.

4- کاهش چشمگیر هزینه های مربوط به نگهداری و بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی.
5- عدم نیاز به پیمانکار دائمی ساختمان


6- امکان مانیتورینگ و کنترل تمامی نقاط تحت کنترل از طریق یک PC و یا اینترنت .

7- با توجه به یکپارچه سازی ساختمان ، تمام تجهیزات بصورت هماهنگ کارکرده و امکان تداخل و بروز مشکلات ناشی از عدم هماهنگی از بین می رود.

8- امکان گرفتن گزارش های آماری از تمامی تجهیزات و عملکرد آنها به منظور بهینه سازی مصرف و عملکرد.


وظایف سیستم مدیریت هوشمند ساختمان

1- کنترل تاسیسات مکانیکی و الکتریکی



2- کنترل سیستم های روشنایی .



3- کنترل تهویه مطبوع .



4- سیستم اعلام حریق و کنترل دود .



5- کنترل تردد و حفاظت .

6- مدیریت آسانسورها در زمان های خاص

شبکه های کامپیوتری

1- تجهیزات فعال

2- تجهیزات غیرفعال

شبکه های بیسیم
- شبکه های فعال
- نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری WAN,LAN,MAN
- ارائه انواع Solution برای تسهیل و رفع مشکلات ارتباطات شبکه ای سازمانها
- برقراری ارتباط پر سرعت بصورت Wireless و یا از طریق سیستم ماهواره ای اختصاصی

قفل هوشمند

نصب بر روی کلیه درب های چوبی ‎, فلزی , شیشه ای , آسانسور و گاو صندوق

2- امکان اتصال به رایانه با پروتکل های ( RS232 – RS485 )

3- قابلیت نصب بر روی شبکه ( N port Express )

4- کلیه تغییرات سیستم بوسیله نرم افزار(تعریف وحذف کارت،تعریف زمان اقامت، بازکردن درب و.. )

5- مخفی نمودن کارت خوان پشت دیوار گچی یا سنگی به جهت عدم دسترسی به سیستم .

6- نشان دادن کارت به محل کارت خوان ازفاصله حداقل 10سانتی متر جهت باز نمودن درب .

7- امکان ثبت زمان تردد در حافظه دربا زکن .

آسانسور هوشمند
دستگاه کنترل دسترسی (محدود سازی) آسانسور
EAX-108

این دستگاه که بر مبنای تکنولوژی کارتها و تگهای بدون تماس(RFID) طراحی گردیده جهت محدودسازی دسترسی به آسانسور استفاده می شود.دستگاه پشت پانل داخل کابین نصب شده و زمان تعریف کارت کلیدهای مجاز ، خروجی(طبقه) مربوط به کارت کاید نیز تعریف می شود در این صورت زمانی که فرد کارت خود را نزدیک دستگاه می گیرد آسانسور فقط به طبقه تعریف شده می رود.



EAx-108 دارای هشت خروجی می باشد در صورت نیاز به بیش از این تعداد طبقه با اضافه کردن دستگاه FX-20 می توان طبقه نه به بعد را کنترل کرد.

دستگاه در دو مدل ارائه می شود:

EAX-108

در این مدل هر کارت برای یک طبقه قابل تعریف است و بانزدیک کردن کارت به دستگاه آسانسور فقط به طبقه تعریف شده می رود . در واقع دارنده کارت مجاز می تواند به آن طبقه برود



EAX-108
در این مدل هر کارت را می توان برای بیش از یک طبقه تعریف کرد. بطور مثال دارنده یک کارت می تواند به طبقات1- و 5 دسترسی داشته باشد .

با نزدیک کردن این کارت به دستگاه شماره های 1- و 5 روی صفحه کلید فعال شده ، شخص می تواند طبقه مورد نظر خود را از میان این دو طبقه انتخاب کند
 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
لاغری-در-یک-ماه-با-روش-مدرن
لاغری در یک ماه با روش مدرن
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: پی دی اف
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 1548
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
سلام عزیزم

سال نو مبارک دوست من

یک مژده و خبر خوشحال کننده

با ما تفاوت مثبت را نه تنها احساس بلکه تجربه خواهید کرد.

با فقط 10000 هزار تومان به تناسب اندام دلخواهت خواهی رسید با این برنامه ای که در ادامه توضیح خواهم داد

این محصول به دلیل شیوع کرونا چونکه در این برهه باید هوای همدیگه رو داشته باشیم از 50 هزار تومان شامل تخفیف شده و به 10000 هزار تومان رسیده تا برای همه مقرون به صرفه باشه/

پس

تا دیر نشده معجزه ی این محصول رو تجربه کن

شاید برای لاغری و تناسب اندام ، راه های مختلف و پر هزینه و سختی رو امتحان کردی ولی به نتیجه نرسیدی اما اینجا با تهیه ی این فایل فقط با ده هزار تومان با انتخاب یکی از 9 روش موجود در این فایل به نتیجه میرسی.

9 روش غیر تکراری
9 روش مدرن
که
با انتخاب یکی از این 9 روش مدرن اما ساده میتونی به اندام دلخواهت برسی.
پس عجله کن.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-استان-مازندران
پاورپوینت استان مازندران
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 5164
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
استان مازندران با جلگه‌های سرسبز، کوهستان‌های پربرف، بیشه‌زارها و جنگل‌های هیرکانی در کنار سواحل زیبای دریای خزر یکی از پرطرفدارترین استان‌های ایران برای گردشگری به شمار می‌رود ...



» فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
موقعیت جغرافیایی
آب و هوا
صنایع دستی
آداب و رسوم
باغ عباس آباد
دریاچه ولشت
جنگل سه هزار
جواهرده
کاخ مرمر رامسر
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
پاورپوینت-استان-اصفهان
پاورپوینت استان اصفهان
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 37
حجم فایل: 8474
قیمت: 10000 تومان

بخشی از متن:
اصفهان از شرق به استان‌ یزد، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری و از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود می‌شود.



» فهرست مطالب:
تاریخچه
موقعیت جغرافیایی
آب و هوا
صنایع دستی
آداب و رسوم
میدان نقش جهان
رودخانه زاینده رود
روستای ابیانه
مسجد امام اصفهان
مسجد جامع اصفهان
خانه طباطبایی ها
کاخ هشت بهشت
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی