فروشگاه امیر فایل

فروش انواع فایل ها مقاله پایان نامه پاورپوینت کارآموزی طرح توجیهی

فروشگاه امیر فایل

فروش انواع فایل ها مقاله پایان نامه پاورپوینت کارآموزی طرح توجیهی

کلمات کلیدی

دانلود طرح توجیه فنی

مالی و اقتصادی

پاورپوینت

طرح توجیه فنی

pptx

گزارش کارآموزی

دانلود پاورپوینت ریاضی پایه ششم مبحث فاصله

پکیج افزایش طول آلت

دانلود تحقیق رشته برق با موضوع

بررسی سیستم های مبدل انرژی الکتریکی

دانلودطرح توجیه فنی

بهترین کتاب آموزش الگوریتم ژنتیک

شهرستان جهرم در فعالیتهای ورزش تفریحی

بررسی عوامل بازدارنده میزان مشارکت زنان

پکیج افزایش طول آلت به طرز معجزه آسا

دستور عمل دکتر هندریکس و روش پنیمور

(تحقیق) فناوری قیطان بافی

پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت ۷۱ اسلاید

گنج نامه خوزستان

(مقاله)اعجاز تاریخی قرآن

درمان شناختی رفتاری ۹۶ اسلاید

پاورپوینت رودخانه ها و رسوبات

عملکرد خانواده و وقوع سرطان در یکی از زوجین

مقاومت آنتی بیوتیکی

استافیلوکوکوس اورئوس

پرسشنامه سنجش عملکرد خانواده

پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه 142 اسلاید

پاورپوینت استراتژی های مطلوب 58 اسلاید

پاورپوینت سیستم پشتیبانی تصمیم 57 اسلاید

شکست کرونا

۶۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
ماشین-های-الکتریکی-2به-همراه-نمونه-سوالات
ماشین های الکتریکی 2به همراه نمونه سوالات
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 2079
قیمت: 6950 تومان

بخشی از متن:
هدف از این درس تکمیل آموزش های مربوط به ماشین های گردان DC و AC، ترانسفورمرها، ماشین های الکتریکی خاص و در نهایت کنترل ماشین های DC می باشد.
سرفصل های این درس عبارت است:
-ترانسفورمرهای سه فاز
-اصول تبدیل انرژی الکترومکانیکی
-ژنراتورهای DC
-کنترل موتورهای DC
-ماشینهای تکفاز و دوفاز شامل القایی و سنکرون
-ژنراتورهای سنکرون
-حالتهای گذرای ماشین سنکرون
-حالتهای گذرای ماشین ها
-ماشین های خاص
مراجع مورد استفاده در این درس به شرح ذیل می باشند:
-Electric Machinery, A.E. Fitzgerald, C. kingsley, Stephen D. Umans, Sixth edition, 2003.
-Electric Machinery Fundamentals, 4th edition, Chapman, Stephen J, 2005.
پیشنیاز این درس تبدیل انرژی الکتریکی 1 (ماشین 1) است.

دکتر سید هاشم اورعی استاد تمام دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف است .وی تحصیلات دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه Wales انگلستان به اتمام رساندو سپس مدرک دکترای خود را در رشته ماشین های الکتریکی از دانشگاه Cambridge انگلستان دریافت کرد. زمینه های مورد علاقه وی بیشتر در مورد ماشین های بدون جاروبک القایی و توربین های بادی می باشد.

ماشین الکتریکی (به انگلیسی: Electric machine)یک نام کلی برای دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی یا برعکس تبدیل می‌کند یا سطح ولتاژ جریان متناوب را به سطح دیگری از ولتاژ تغییر می‌دهد.

ژنراتورها انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کنند. موتورها الکتریکی، انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنند. ترانسفورماتورها سطح ولتاژ جریان متناوب را تغییر می‌دهند.


محتویات
۱ ژنراتور
۲ موتور
۳ ترانسفورماتور
۴ منابع
۵ پیوند به بیرون
ژنراتور
نوشتار اصلی: ژنراتور الکتریکی
ژنراتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. یک ژنراتور الکترون‌ها را به حرکت درون یک مدار الکتریکی بیرونی سوق می‌دهد. روش کار آن تا حدی شبیه به پمپ آب است، از این نظر که جریان آب را ایجاد می‌کند اما خود آب در پمپ ایجاد نمی‌شود. منبع انرژی مکانیکی (محرک اصلی) ممکن است یک موتور بخار بالا و پایین رونده (به انگلیسی: reciprocating) یا یک توربین باشد، یا آبی که از میان یک توربین یا چرخ آبی می‌گذرد، یا یک موتور درون‌سوز، یا یک توربین بادی، یک هندل دستی، یا هوای فشرده یا هر منبع دیگری از انرژی مکانیکی.

هر ژنراتور شامل دو بخش اصلی است که هر کدام دارای دو اصطلاح هستند - یکی اصطلاح مکانیکی و دیگری الکتریکی- از نظر مکانیکی، روتور قسمت چرخان ماشین الکتریکی است و استاتور قسمت ایستا. در اصطلاح الکتریکی آرمیچر قسمتی از ماشین است که نیرو در آن تولید می‌شود. میدان قسمتی از ماشین خواهد بود که میدان مغناطیسی در آن به وجود می‌آید. آرمیچر ممکن است در روتور یا استاتور باشد. میدان مغناطیسی ممکن ست توسط آهن‌ربای الکتریکی یا آهن‌ربای دائمی ایجاد شود که بر روی روتور یا استاتور سوار شده‌اند. ژنراتورها را به دو دستهٔ اصلی تقسیم می‌کنند: ژنراتورهای ای‌سی و ژنراتورهای دی‌سی.

موتور
نوشتار اصلی: موتور الکتریکی
یک موتور الکتریکی انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند. بیشتر موتورهای الکتریکی از راه تقابل میدان‌های مغناطیسی و هادی‌های حامل جریان برای تولید نیروی گرداننده استفاده می‌کنند. موتورها و ژنراتورها شباهت‌های زیادی دارند و بسیاری از گونه‌های موتورهای الکتریکی را می‌توان به عنوان ژنراتور هم به کار برد، یا برعکس.

موتورهای الکتریکی نیز به دو دستهٔ اصلی جریان متناوب و جریان مستقیم تقسیم می‌شوند.

ترانسفورماتور
نوشتار اصلی: ترانسفورماتور
ترانسفورماتور یک دستگاه ایستا است که جریان متناوب را در فرکانسی ثابت، از یک سطح ولتاژ به سطح ولتاژی دیگر (بیشتر یا کمتر یا گاهی همسطح) تبدیل می‌کند. ترانسفورماتور انرژی الکتریکی را با استفاده از کوپل مغناطیسی از یک مدار به مداری دیگر انتقال می‌دهد. یک جریان متغیر الکتریکی در سیم‌پیچ اولیه یک شار مغناطیسی متغیر نسبت به زمان را در هستهٔ ترانسفورماتور ایجاد می‌کند که موجب ایجاد میدان مغناطیسی در سیم‌پیچ ثانویه خواهد شد. این میدان مغناطیسی متغیر یک نیروی محرک الکتریکی یا ولتاژ را در سیم‌پیچ ثانویه القا خواهد کرد. به این پدیده القای متقابل گفته می‌شود.

منابع
Chapman، Stephen J.. Electrical Machinery Fundamentals. چاپ 4th Ed. New York: McGraw Hill، 2005.
مراجع مورد استفاده در این درس به شرح ذیل می باشند:
-Electric Machinery, A.E. Fitzgerald, C. kingsley, Stephen D. Umans, Sixth edition, 2003.
-Electric Machinery Fundamentals, 4th edition, Chapman, Stephen J, 2005.
پیشنیاز این درس تبدیل انرژی الکتریکی 1 (ماشین 1) است.

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
جزوه-کامل-تحلیل-سازه-۱-و-۲
جزوه کامل تحلیل سازه ۱ و ۲
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
تعداد صفحات: 187
حجم فایل: 1275
قیمت: 8500 تومان

بخشی از متن:
جزوه تحلیل سازه ۱:

۱-دو فرض اساسی در تحلیل سازه
۲-معادلات تعادل در صفحه های صفحه ای
۳-سازه ها
۴-انواع سازه های معین
۵-پایداری و ناپایداری یک سازه
۶-ناپایداری خارجی هندسی
۷-تعیین ناپایداری و درجه نامعینی قالبها
۸-روش های تعیین درجه نامعینی تابها
۹-روش کادر بسته
۱۰-معادله دیفرانسیل تعادل تیرها
۱۱-قوعد مربوط به رسم تیر برشی
۱۲-قواعد مربوط به رسم دیاگرام خمشی
۱۳-کابلها
۱۴-خرپا های مبهم یا پیچیده
۱۵-پایداری و ناپایداری خرپا ها
۱۶-روش هنبرگ در آنالیز خرپاهای پیچیده
۱۷-حل مسائل امتحانی میان ترم
۱۸-قضیه انرژی حد اقل ئر حالت کلی
۱۹-قضیه سه لنگری
۲۰-آنالیز تقریبی سازه
۲۱-روش پرتال



جزوه تحلیل سازه ۲ :

سر فصل ها:
۱-روش های سازگاری تغییر شکل ها
۲-مراحل تحلیل قاب های نامعین
۳-هدف از تحلیل سازه
۴-معادلات حاکم بر رفتار سازه
۵-روش نیرو و جابجایی
۶-معادلات تعادل و مشخصه
۷-روش شیب و افت
۸-بدست آوردن لنگر انتهایی گیر دار
۹-ضریب انتقال لنگر
۱۰-لنگر های گیر داری
۱۱-سختی دورانی و ضریب انتقال لنگر
۱۲-روش شیب و افت برای سازه های بدون انتقال جانبی
۱۳-رابطه تعداد درجات آزادی
۱۴-نمونه سوالات میان ترم و حل تشریحی
۱۵-معادلات برش
۱۶-روش طاحونی
۱۷-دستورالعمل آنالیز سازه با انتقال جانبی به روش شیب و افت
۱۸-استفاده از معادله شیب افت در محاسبه شیب و خیزه ساز
۱۹-روش توزیع لنگر
۲۰-کنترل روش توزیع لنگر
۲۱-سختی اصلاح شده
۲۲-آنالیز سازه تحت اثر نشست تکیه گاهی به روش توزیع لنگر
۲۳-تحلیل قابهای متقارن
۲۴-حالت ضد متقارن
۲۵-روش کانی برای قاب های بدون انتقال جانبی جهت قابهای با اعضاء منشوری
۲۶-ضریب دورانی
۲۷-روش کانی برای قابهای متعامد با انتقال جانبی
۲۸-اصلاحیه جهت ستون های نامساوی در طبقه اول
۲۹-شرط معادل بودن دو ستون در روش کانی
۳۰-شرایط تبدیل انتهای مفصل به گیردار
۳۱-قانون بتنی battiy law
۳۲-حالت خاص قانون بتنی و قانون ماکسول
۳۳-رسم خطوط تاثیر سازه های نامعین
۳۴-استفاده از اصل super مقدار لنگر خمشی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰

اصول حسابداری

اصول-حسابداری
اصول حسابداری
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: zip
تعداد صفحات: 244
حجم فایل: 3419
قیمت: 8500 تومان

بخشی از متن:
کتاب اصول حسابداری ۳ – درس اصول حسابداری ۳ از دروس اصلی رشته حسابداری است و پیش نیاز دروس حسابداری میانه ، حسابداری صنعتی و حسابرسی می باشد. – آشنایی با مباحث حسابداری مالی شامل حسابداری شعب، گردش وجوه‌ نقد، سرمایه‌گذاریها و صورتهای مالی تلفیقی – آشنایی با مباحث حسابداری مدیریت شامل هزینه یابی سفارش کار ، مرحله ای و استاندارد و تجزیه و تحلیل هزینه ها ، حجم و فعالیت و سود از اهداف این کتاب است.



فهرست مطالب



حسابداری شعب
حسابداری قیمت تمام شده و روش هزینه یابی سفارش کار
هزینه یابی مرحله ای
هزینه یابی استاندارد
تجزیه و تحلیل هزینه ها ، حجم فعالیت و سود
گردش وجوه نقد
صورتهای مالی تلفیقی

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰

الکترونیک 3

الکترونیک-3
الکترونیک 3
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: zip
تعداد صفحات: 335
حجم فایل: 5992
قیمت: 8500 تومان

بخشی از متن:
امروز با یک کتاب ارزشمند و کامل از الکترونیک صنعتی در خدمت دوستان رشته ی برق هستیم این کتاب به زبان فارسی می باشد و در ادامه سرفصل های این کتاب را برای شما آورده ایم کتاب الکترونیک صنعتی یکی از دروس تخصصی و مهم الکترونیک و مهندسی کنترل می باشد.



فصل اول : مقدمه ای بر الکترونیک صنعتی
فصل دوم : عناصر نیمه هادی
فصل سوم : مدارات یکسو کننده
فصل چهارم : روش های کموتاسیون
فصل پنجم : سوئیچ های استاتیکی
فصل ششم : کنترل کننده های ولتاژ ac
فصل هفتم : چاپر ها ( برش دهنده ها )
فصل هشتم : اینورتر ها(معکوس کننده ها)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
چگونه-قد-بلند-شویم؟
چگونه قد بلند شویم؟
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: apk
حجم فایل: 14080
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:
آیا به دنبال روش های واقعی وتضمینی برای افزایش قد خود هستید؟ دیگر نگران نباشید!!

آیا از کوتاهی قد خود رنج می برید؟

نگران قد فرزندان خود هستید ؟؟؟

روش های ویژه علمی افزایش قد از ۵ تا ۱۰ سانتیمتر مناسب برای تمام سنین بدون استفاده از دارو های شیمیایی و هورمونی زیان آور

فرمول جادویی افزایش قد مناسب برای تمام سنین

حرکات ورزشی خاص و ۱۰۰در صد علمی

معجزه ای در افزایش قد

شما با این تمرین ها و نرمش ها بعد از مدت کوتاهی قد بلند می شوید
به راحتی و با جدیدترین روش ها قد شما بلند می شود

بدون استفاده از انواع داروهای شیمیایی و هورمونی زیان آور

مجموعه بی نظیر از روش های افزایش قد فقط و فقط مبتنی بر یک سری حرکات ورزشی خاص و ۱۰۰در صد علمی می باشد.

این حرکات برای هر شخص و در هر مکانی امکان پذیر است و نتایج آن بسیار مشهود و شگفت انگیز است .

ما بهترین،کم هزینه ترین ، سالم ترین و مؤثر ترین راه را به شما نشان می دهیم و در این راه حافظ سلامتی شما به دور از داروهای زیان آور شیمیایی خواهیم بود.

این فرمول جادویی مؤثر ترین فرمول افزایش قد در کشور ژاپن می باشد که تابه حال بیش از ۱میلیون نفر از این روش بی نظیر که پس از سالها تجربه و تحقیق متخصصین امر وآزمایش روی ۵ هزار نفر مرد و زن در تمام سنین نتیجه گرفته اند و آن را به تمام کسانی که از کوتاهی قد رنج می برند توصیه کرده اند .

بر اساس نظر سنجی صورت گرفته در ژاپن از کسانی که از این روش بهره برداند ۳۷/۴ درصد بالای ۱۰ سانتیمترافزایش قد داشته اند .

۲۸/۶ درصد بین ۷ تا ۱۰ سانتیمتر ،۱۱/۶ درصد بین ۵ تا ۷ سانتیمتر ، ۱۴/۳ درصد بین ۳ تا ۵ سانتیمتر ، ۵/۳ در صد بین ۳ تا ۱ سانتیمتر و ۲/۵ در صد هم هیچگونه افزایش قدی نداشته اند .

بله این روش ها معجزه ای در افزایش قد هستند .

امتحان آن کوچکترین ضرری برای شما نخواهد داشت

پس حتماً تجربه کنید !!!!

روش های افزایش قد برای بالغین با انجام حرکات ورزشی

در این روش شما با تکیه بر یک سری حرکات ورزشی خاص میزان قد خودتان را بین ۴ تا ۱۲ سانتیمتر افزایش خواهید داد .

فهرست مطالب این برنلمه به شرح زیراست.

چگونه قد بلند شویم؟
افزایش قد در اطفال و نوزادان
هورمون رشد انسانی
تزریق هورمون رشد برای افزایش قد
عوامل تعیین کننده در افزایش قد
علل اصلی کوتاه قدی
چرا قد ما کوتاه می‌شود؟
رژیم تغذیه برای افزایش قد
فاکتور های غذایی مهم در افزایش قد
فاکتور های افزایش قد در دختران و پسران
۱۰برترین مواد غذایی برای افزایش قد طبیعی
۱۰گیاه موثر برای افزایش قد
چه نوع تغذیه ای در بلند شدن قد موثر است
رژیم غذایی برای افزایش قد
فاکتور های غذایی مهم در افزایش قد
فاکتور های افزایش قد در دختران و پسران
نقش ویتامین ها در افزایش قد
تاثیر مهم نوشیدن شیر در افزایش قد کودکان
متد های مختلف تاثیر گذار بر روند افزایش قد
فاکتور های جانبی مهم در افزایش قد
راه های افزایش قد و افزایش سرعت رشد درکودکان و نوجوانان
۸ راه ساده برای افزایش قد کودکان
شیوه هایی برای بلند شدن قد
۶ راه کار و روش افزایش قد
راه مطمئن و موثر برای بلند قد شدن انجام حرکات کششی است
حرکات کششی برای افزایش قد طبیعی
حرکات اصلاحی گودی کمربرای افزایش قد
افزایش قد به کمک هیپنوتیزم
افزایش قد با ماساژ کف پا
افزایش قد با ماساژ ژاپنی
افزایش تضمینی قد با تکنیک های پیلاتس
افزایش قد با حرکات بارفیکس
افزایش قد به کمک طب سنتی و اسلامی
افزایش قد با حجامت
در چه مواردی از عمل جراحی افزایش قد استفاده می‌شود؟
جراحی چگونه موجب افزایش قد می شود؟

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-درباره-فراشناخت
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره فراشناخت
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 70
حجم فایل: 123
قیمت: 17000 تومان

بخشی از متن:

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره فراشناخت

تعداد صفحات : 70
فرمت : word (قابل ویرایش)
رفرنس دهی استاندارد
منابع فارسی و انگلیسی دارد.
تحقیقات داخلی و خارجی دارد.
_______________________________
بخشی از متن :

 فراشناخت واژه‌ای است که به صورت «شناختنِ شناختن» و یا « دانستنِ دانستن» تعریف شده است. تاملی که انسان بر روی فرایندهای ذهنی خود می‌کند، و اندیشیدن درباره تفکر را فراشناخت می‌نامند. این مفهوم از مفاهیم نظریه ذهن به شمار می‌آید، که به صورت عمومی دارای دو مولفه است: یکی دانش درباره شناخت، و دیگری قاعده بخشیدن به شناخت. کودک انسان تا پیش از دبستان هنوز مجهز به فراشناخت نیست و توانایی درکِ نظر و افکار و احساسات دیگران را ندارد، از چهار سالگی به بعد است که می‌فهمد که افکار و باورهای دیگران بر رفتارشان تاثیر می‌گذارد و این‌که حتی ممکن است آن‌ها از واقعیت به دور نیز باشد. بیماران مبتلا به اوتیسم فاقد نظریه ذهن می‌باشند، آدم‌ها را به مانند هر نوع شی دیگری می‌بینند، در نتیجه به دنیای درون خود پناه می‌برند(هیلیگارد و اتکینسون ، 1392) فراشناخت را می توان به سه حیطه به  و فراشناخت را می توان به سه حیطه دانش فراشناختی ، تجربه فراشناختی و راهبردهای فراشناختی تقسیم کرد. دانش فراشناختی به باورها و نظریه هایی اطلاق می شود که افراد درباره تفکر خود دارند. تجربه های فراشناختی شامل ارزیابی ها و احساس هایی است که افراد در موقعیت های مختلف درباره ی وضعیت روانی خود دارندو راهبردهای فراشناختی پاسخهایی هستند که برای کنترل و تغییر تفکر به کار گرفته می شوند و به خودتنظیمی هیجانی و شناختی کمک می کنند (ولز ،1390). 

درمان فراشناختی پیشرفت جدیدی در درک علل مشکلات بهداشت روانی و درمان آن‌ها است. این رویکرد براساس نظریه‌ی بنیادی کارکرد اجرایی خود نظم ‌بخش (ولز و ماتیوس، 1994، 1996؛ ولز ، 2000) استوار است. این رویکرد ابتدا در مورد اختلال اضطراب فراگیر به‌کار برده شد و بعد به‌عنوان یک رویکرد درمانی کلّی گسترش یافت. یکی از ویژگی‌های اختلال‌های روان‌شناختی نظیر اضطراب یا افسردگی آن است که تفکّر دچار سوگیری و کنترل آن دشوار می‌شود و همین امر موجب بدتر شدن و تداوم ناراحتی هیجانی می‌شود. اکثر بیماران گزارش می‌نمایند که احساس می‌کنند کنترلی برافکار و رفتارشان ندارند. یک خصیصه‌ی مهم دیگر اختلال‌های روان‌شناختی آن است که الگوهای تفکّر و توجّه شخص بر خود و موضوعات تهدیدکننده متمرکز می‌شود. درمان فراشناختی بر تغییر این الگوهای تفکّر تأکید می‌کند و آن را بسیار مهم می‌داند. رویکرد فراشناختی این الگوهای تفکّر و توجّه را «سندرم شناختی-توجّهی» می‌نامنداین الگو شامل نگرانی، اندیشناکی، توجّه تثبیت شده و راهبردهای خودتنظیمی یا رفتارهای مقابله‌ای ناسازگارنه‌ای است که فرد آن‌ها را مفید می‌داند، امّا نتیجه‌ی معکوس دارند و به تداوم مشکلات هیجانی منجر می‌شوند. سندرم شناختی- توجّهی توسط فراشناخت‌ها کنترل می‌شود و حذف آن از طریق کمک به بیمار در کسب راه‌های جدید برای کنترل توجّه، برقراری رابطه با افکار و باورهای منفی، و تغییر باورهای فراشناختی ایجادکننده الگوهای تفکّر ناسازگارانه ضروری است.

نظریه‌ی فراشناختی بر این اصل استوار است که بر خلاف شباهت‌های بنیادی در مکانیزم‌های آسیب‌شناختی در میان اختلال‌های روان‌شناختی، هر اختلال محتوای خاص خود را درسطوح شناختی و فراشناختی دارد. برای مثال اختلال اضطراب فراگیر، شامل باورهای منفی درباره‌ی کنترل‌ناپذیری و خطر نگرانی است. در حالی که اختلال وسواس فکری و عملی، شامل باورهای فراشناختی منفی درباره‌ی معنی و قدرت افکار مزاحم است. درمان فراشناختی از لحاظ تأکید بر نقش اختلال یا سوگیری در تفکّر در ایجاد و تداوم اختلال‌های هیجانی در زمره‌ی رویکردهای شناختی- رفتاری قرار می‌گیرد. امّا از لحاظ بنیان‌های نظری و مفهومی، مدل‌های ویژه‌ی اختلال، تأکید بر فرایندها و دانش فراشناختی و بسیاری از فنون مورد استفاده با درمان‌های شناختی سنّتی تفاوت عمده‌ای دارد. باورهایی که در درمان فراشناختی حایز اهمیّت اند، شناخت‌های معمولی مورد توجّه درمان‌هایی شناختی- رفتاری نیستند، بلکه باورهای فرد درباره‌ی تفکّر یعنی باورهای فراشناختی هستند.

درمان فراشناختی رویکرد نوظهوری است که در نتیجه‌ی مدل‌سازی و فرضیه‌آزمایی نظام‌دار به‌وجود آمده و به فنون مختلفی منجر شده است که اثربخشی آن‌ها در مطالعات علمی نشان داده شده است.این رویکرد در درک و درمان اختلال‌های مانند اختلال اضطراب فراگیر، استرس پس از آسیب، اختلال وسواس فکری و عملی، اضطراب اجتماعی، افسردگی و اضطراب تندرستی بسیار مؤثّر بوده است. کتابی که در پیش روی شما است، جدیدترین کتابی است که توسّط آدریان ولز بنیان‌گذار درمان فراشناختی نوشته است.

2-2-نظریه و ماهیّت درمان فراشناختی

افکار مهمّ نیستند، امّا پاسخ شما به این افکار مهمّ‌اندهمه، افکار منفی دارند و هرکسی گاهی افکار منفی خود را باور می‌کند. امّا همه دچار اضطراب، افسردگی و ناراحتی هیجانی پایدار و مداوم نمی‌شوند. پرسش مهمّ این است: چه چیزی افکار را کنترل کرده و تعیین می‌کند که آیا فرد می‌تواند خود را از شرّ این افکار منفی رها سازد یا این که در دام ناراحتی عمیق و مداوم گرفتار می‌شود؟ کتاب حاضر به این پرسش پاسخ می‌دهد

این کتاب فرض می‌کند که فراشناخت‌ها مسئول کنترل سالم و ناسالم ذهن هستند. به علاوه، این اثر بر این اصل استوار است که آن‌چه هیجان‌ها و نحوه‌ی کنترل آن‌ها را تعیین می‌کند، نه «چیستی» افکار فرد (به چه فکر می‌کند) بلکه چگونگی تفکّر فرد است. تفکّر را می‌توان به اُرکستر بزرگی تشبیه نمود که نوازندگان و آلات موسیقی زیادی در آن حضور دارند. برای تولید یک پیش‌درآمد قابل قبول، وجود دفتر نُت و رهبر ارکستر ضروری است. فراشناخت به مثابه‌ی دفتر نُت و رهبر پشت تفکّر است. فراشناخت، کاربرد شناخت درباره‌ی شناخت است. فراشناخت فراورده‌ها و فرایندهای آگاهی را پایش (نظارت)، کنترل و ارزیابی می‌کند

برای بسیاری از ما، تجربه‌ی ناراحتی هیجانی، گذرا و کوتاه مدت است، چون راه‌های مقابله‌ی انعطاف‌پذیر با عقاید منفی ساخته‌ی ذهنمان (مانند افکار و باورها) را آموخته‌ایم. رویکرد فراشناختی بر این باور است که افراد به این دلیل در دام ناراحتی هیجانی گرفتار می‌شوند که فراشناخت‌های آن‌ها به الگوی خاصّی از پاسخ‌دهی به تجربه‌های درونی منجر می‌شود که موجب تداوم هیجان منفی و تقویت باورهای منفی می‌شود. این الگو «سندرم شناختی- توجّهی " خوانده می‌شود که شامل نگرانی، نشخوار فکری ، توجّه تثبیت شده و راهبردهای خود تنظیمی یا رفتارهای مقابله‌ای ناسازگارانه است. گوشه‌ای از این الگوی مخرّب را می‌توان در پاسخ یکی از بیماران اخیر من مشاهده کرد.

از این بیمار پرسیدم: «مهمّ‌ترین چیزی که در جریان درمان فراشناختی افسردگی آموختید، چیست؟» او پاسخ داد: «مشکل اصلی من این نیست که افکار منفی درباره‌ی خودم دارم، مشکل اصلی نحوه‌ی پاسخ‌دهی من به این افکار است، دریافتم که عملکرد من مانند ریختن بنزین روی آتش است. من قبلاً متوجّه این فرایند نبودم.» این بیمار متوجّه شد که پاسخ‌هایش به افکار منفی خود، ناخواسته به شکل‌گیری سبک تفکّر ناسازگارانه‌ای منجر شده بود که خود انگاره‌ی منفی او را تقویت می‌کرد. در ادامه‌ی همین فصل به ماهیّت این فرایند خواهیم پرداخت.

درمان فراشناختی  بر این اصل استوار است که فراشناخت برای درک نحوه‌ی عملکرد شناخت و نحوه‌ی تولید تجربه‌های هشیارانه‌ی ما درباره‌ی خودمان و جهان اطرافمان بسیار مهمّ است.

فراشناخت چیزهایی را که به آن توجّه می‌کنیم و نیز اطّلاعاتی را که وارد هشیاری ما می‌شوند، تعیین می‌کند. هم‌چنین فراشناخت ارزیابی‌های ما را شکل می‌دهد و بر انواع راهبردهایی که برای تنظیم افکار و احسّاساتمان به کار می‌بریم، اثر می‌گذارد.

برآیند بحث ما در سرتاسر این کتاب آن است که فراشناخت تأثیر اساسی بر باورها و تفکّر دارد و پایه و اساس تجربه‌های هیجانی عادی و غیرعادی و هشیار ما را تشکیل می‌دهد. فرض بنیادی درمان‌های شناختی- رفتاری سنّتی مانند نظریه‌ی طرحواره‌ای بک (بک، 1967،1976) و درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری ( الیس، 1962؛ الیس و هارپر، 1967، 1976) آن است که اختلال یا سوگیری در تفکّر موجب اختلال روان‌شناختی می‌شود. هر دوی این رویکردها بر نقش محوری باورهای ناکارآمد تأکید می‌نمایند.

درمان فراشناختی به عنوان یک اصل کلّی با این دیدگاه موافق است و همین امر آن را در زمره‌ی درمان‌های شناختی قرار می‌دهد. با این حال، فرق آن با رویکردهای قبلی در توجّه به سبک خاصّ تفکّر و انواع باورهایی است که نظریه‌های دیگر به عنوان علّت اختلال روان‌شناختی بر آن‌ها تأکید نمی‌کنند. سبک تفکّر مورد تأکید درمان فراشناختی، تحریف‌های شناختی مانند معیارهای مطلق‌گرا یا تفکّر سیاه و سفید نیست. سبک مورد توجّه درمان فراشناختی، سندرم شناختی- توجّهی است که با درگیری افراطی در تفکّر کلامی مداوم و مشغولیّت ذهنی به شکل نگرانی و نشخوار فکری مشخّص می‌شود. این وضعیّت با سوگیری توجّهی خاصّ که در آن توجّه فرد بر تهدید متمرکز می‌شود، همراه است. باورهایی که در درمان فراشناختی حایز اهمّیّت هستند، شناخت‌های معمولی مورد توجّه در درمان‌هایی شناختی- رفتاری و عقلانی- هیجانی- رفتاری، درباره‌ی جهان، خود جسمانی و خود اجتماعی نیستند، بلکه باورهای فرد درباره‌ی تفکّر (باورهای فراشناختی هستند.

...

____________________________

پیشینه های پژوهش :

بخشی از پژوهش های انجام شده در خارج از کشور:

مطالعاتی وجود دارد که نشان می دهد بین تفاوت های جنسیتی،فرهنگی وسبک های یادگیری از یک سو و میزان آگاهی های فراشناختی دانش آموزان،از سوی دیگر رابطه وجود دارد(کار وجسوب ،1997،ترنو 1993).

- ردر[1] اعتقاد دارد که بسیاری از عملکرد های فراشناختی ما بطور نا آموخته ،بر اثر تعامل با مسایل و محیط ،رشد می کند.دارکین[2] (2004)دریافت که آگاهی ها فراشناختی در دوره های متوسطه و دانشگاه،به خاطر تمرکز زیاد برمحتوا و عدم آموزش راهبردهای فراشناختی در یادگیری،کمتر رشد می کند .

-بلاک(2004)به این نتیجه رسید که تاخیر در آموزش آگاهی های فراشناختی مشکلاتی رابرای فرا گیران به وجود می آورد.

علاوه بر این ها ،بسیاری از تحقیقات افزایش سن وتجربه را در رشد فراشناخت موثر دانسته اند.  مثلا هنسی[3](1993)بیرنس[4](1996)وگانز[5](1990)در مطالعات جداگانه ای دریافتند که فراگیران با گذشت زمان و کسب و تجربه بیشتر نسبت به یادگیرندگان مبتدی،در مهارت های فراشناختی عملکرد بهتری از خودن

- وارمن[6] ( 1989، به نقل از نیاز آذری،1382 ) معتقد است که زنان در مقایسه با مردان از راهبردهای یادگیری بیشتری استفاده می کنند.

 

....
 

بخشی از پژوهش های انجام شده در داخل کشور

نتایج پژوهشهای انجام شده در ایران نیز مؤید این نکته بوده است ( برای مثال: خداپناهی و همکاران، 1379؛ سیف و البرزی، 1379؛ البرزی و سامانی، 1378؛ نقل از سیف و لطیفیان، 1382).

. چنان که پژوهش خداپناهی و همکاران (1379) نشان میدهد، آموزش انگیزش و راهبردهای خودنظم ده یادگیری موجب بهبود نگرش دانشجویان نسبت به مشکلات تحصیلی میگردد و خودکفایتی و ارزش گذاری درونی و استفاده آنان را از راهبردهای خودنظم دهی شناختی فزونی می بخشد. بسیاری از یافته های پژوهشی خاطرنشان می سازند که باورهای انگیزشی و راهبردهای فراشناختی دو مؤلفه مهم در عملکرد تحصیلی دانش آموزان به شمار میآیند، ولی کمتر به بررسی باورهای انگیزشی و راهبردهای فراشناختی، در تعامل با تأثیرات فرهنگی و محیطی، به صورت یک مجموعه درهم تنیده پرداخته شده است.

-جوادی، کیوان آرا،یعقوبی،حسن زاده و عبادی ( 1390 ) هم دریافتند که نمره آگاهی های فراشناختی با عملکرد و دوره یا مقطع تحصیلی دانشجویان ارتباط دارد.
...

____________________________

بخشی از منابع:

 

-البرزی، شهلا و سامانی، سیامک. ( 1378 ). بررسی و مقایسه باورهای انگیزشی و راهبردهای خود

تنظیمی برای یادگیری در میان دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمایی مراکز تیزهوش شهرشیراز

مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز. دوره پانزدهم، شماره 1

-امان الهی، سجاد. ( 1360 ). کوچ نشینی در ایران، ترجمه و نشر کتاب: تهران

-اتکینسون و هیلگارد(1392) ،زمینه روانشناسی. ترجمه محسن ارجمند، حسن رفیعی.

-اچ،السون، ام، آر، بی هرگنهان.  ترجمه علی اکبر سیف ( 1379). مفدمه ای بر نظریه های                            یادگیری،  تهران نشر دروان

براتی هاجر و عریضی، حمیدرضا .( 1389 ) .مقایسه بین نارسایی های شناختی و مولفه های فراشناخت با توجه به متغیر تعدیلی میزان سوانح شغلی .مجله علوم رفتاری، 4( 2)، 115 121.

 

بحرانی، محمود. ( 1372 ). بررسی رابطه انگیزش تحصیلی و عادات مطالعه بر روی نمونه ای

______________________

کلمات کلیدی :

مهارت های فراشناختی 

نظریه های فراشناختی 

راهبردهای فراشناختی 

درمان فراشناختی 

فراشناخت 

تعریف فراشناخت 

تاریخچه فراشناخت 

مفهوم فراشناخت 

مبانی نظری فراشناخت 

پیشینه فراشناخت 

 

پیشینه تحقیق فراشناخت 

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
دانلود-مبانی-نظری-و-پیشینه-تحقیق-درباره-اثربخشی-فناوری-اطلاعات-و-ارتباطات-در-آموزش
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اثربخشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 30
قیمت: 14000 تومان

بخشی از متن:

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اثربخشی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش

تعداد صفحات : 21
فرمت : قابل ویرایش word
رفرنس دهی استاندارد.
دارای پیشینه داخلی و خارجی
دارای منابع فارسی و انگلیسی
ارجاع استاندارد به منابع.
بخشی از متن :

اثربخشی

هنوز دانشمندان علوم سازمانی از اثربخشی تعریف خاصی را ارائه نکرده اند. لذا بیان یک تعریف مشخص از اثربخشی برنامه های آموزشی مشکل به نظر می رسد. اثربخشی مفهوم پیچیده ای است که به شیوه های گوناگون تعریف شده است. و متناسب با هرتعریفی قابل ارزیابی است. بارنارد[1] (1983) اثربخشی را دسترسی به اهداف سازمانی تعریف می نماید.

اتزیونی[2] (1964) معتقد است اثربخشی واقعی یک سازمان خاص به وسیله درجه و میزانی که سازمان به اهدافش دست می یابد تعیین می شود. و رابینز اثربخشی سازمان را به عنوان میزان کسب اهداف کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به انتظارات ذی نفعان، ارزیابی کنندگان، در مرحله ی زندگی سازمانی تعریف می کند (گزارش گردهمایی کارشناسان و مدیران آموزشی، 1384).

به طور کلی تعیین اثربخشی سازمان می خواهد به این سؤال پاسخ دهد که واحدهای سازمانی عملکردشان تا چه اندازه خوب است؛ یا باید تا چه اندازه بهتر گردد(جباری، 1381).

آموزشهای سازمانی زمانی از اثربخشی لازم برخوردار خواهند بود که محصولات و نتایج دوره های آموزشی برگزار شده، تعیین کنند. اهداف پیش بینی شده باشد. برخی از مدیران و مسئولان آموزشی فکر می کنند که هر گونه آموزشی مفید می باشد اما ممکن است برنامه های آموزشی موجود اثربخشی لازم را نداشته باشند (قهرمانی، 1380).

الگوی ارزشیابی اثربخشی کرک پاتریک

دونالد کرک پاتریک الگوی جامعی را مطرح کرده و آن را در سازمان های مختلف از جمله بانک ((Barclay اجرا کرده است. این الگو به عنوان الگویی ساده، جامع و علمی برای بسیاری از موقعیت های آموزش توصیف شده بود. کرک پاتریک ارزشیابی را به عنوان تعیین اثربخشی در یک برنامه آموزشی تعریف کرده و فرآیند ارزشیابی را به چهار سطح یا گام تقسیم می کند (عباسیان، 1385).

1.      سطح واکنش : در این سطح می خواهیم واکنش یا عکس العمل شرکت کنندگان در دوره آموزش ضمن خدمت را بررسی کنیم. اگر چه ابزارهای متعددی برای سنجش واکنش افراد شرکت کننده در دوره ها وجود دارد، اما پرسشنامه بیشترین استفاده در مورد نظرخواهی از افراد دارد (فتحی و اجارگاه، 1387).

دلیل اول ارزیابی سطح واکنش آگاهی از چگونگی احساسات مشتریان درباره ی برنامه ی آموزشی است و این که چه تغییرات ضروری برای بهبود برنامه لازم است. دلیل دوم این که کارآموزان به این نکته پی ببرند که عکس العمل و رضایت آنان نسبت به برنامه برای برگزار کنندگان دوره آموزشی مهم است (کرک پاتریک 2007).                                        

در اینجا راهبردهایی برای ساخت فرمی که بتواند حداکثر اطلاعات را در حداقل زمان فراهم کند توصیه می شود.

_____________________________

[1] Barnard

[2] Etzuni

...

پیشینه تحقیق:

الف) پژوهش های داخلی

خادم مسجدی (1389) به بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود فرایند یاددهی یادگیری دانش آموزان دبیرستان های شهرستان کرج پرداخته است. نتایج پژوهش وی حاکی از علایق معلمان به استفاده از  است. اما دانش و مهارت های مورد نیاز در این زمینه را ندارند و خواهان برگزاری دوره های آموزشی فناوری جهت افزایش دانش و مهارت های خود بوده اند.

 

محمدی و قربان زاده مقدم (1383) به بررسی استقبال معلمان از نوآوری و کاربرد وسایل کمک آموزشی توسط دبیران مدارس متوسطه و پیش دانشگاهی ناحه 3 تبریز، پرداخته اند. یافته های پژوهش نشان داده است که معلمان مهمترین عوامل بازدارنده کاربرد رایانه در نظام آموزشی را آشنا نبودن به استفاده از فناوری و شیوه های نادرست ارزشیابی از عملکرد دبیران دانسته اند.

____

__

_

پژوهش های خارجی

وزارت آموزش و پرورش و مرکز پیشبرد تحقیق و توسعه در فناوری آموزشی قبرس توسط (ورسیداس و همکاران[1]،2010)، ارزیابی وسیعی از برنامه های پرورش حرفه ای معلم در ارتباط با فناوری اطلاعات و ارتباطات داشته است. نتایج ارزیابی حاکی از علاقه کم معلمان به کاربرد فناوری اطلاعاتی و ارتباطی بنا به دلایل کمبود زمان، طراحی بی ساختار برنامه درسی مدرسه، کمبود تشکیلات زیربنایی و ابزارهای جهت حمایت معلمان و یادگیرندگان بوده است.

در پژوهشی که کوبان[2] و دیگران (2001) در باره استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و دست رسی به آن در مدارس راهنمایی انجام دادند، موانع بهره گیری نوآورانه از فناوری را شناسای کردند. این عوامل عبارتند از:

·        معلمان برای یافتن و ارزشیابی نرم افزارها، زمان کافی در اختیار ندارند.

·        آموزش رایانه در اوقات مناسب انجام نمی شود.

·        اکثر آموزش ها کلی بوده و به ندرت با نیاز خاص معلمان تناسب دارد.

 


[1] -Vrasides, CH & et.al

[2] - Cuban

__________

____

_

منابع :

منابع فارسی

- ابطحی، سید حسین (1374). آموزش و منابع بهسازی انسانی، نشر موسسه مطالعات و برنامه ریزی آموزشی سازمان گسترش صنایع.

- ابیلی، خدایار؛ هداوندی، محمدرضا (1383). ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی موسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به شرکت ایران خودرو. مجله روانشناسی و علوم تربیتی. سال سی و چهارم، شماره 10.

 

- اناری نژاد، عباس؛ مزروقی، رحمت الله (1385). کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ضمن خدمت معلمان ابتدایی، رویکردی نو به آموزش حرفه ای معلمان. همایش نوآوری درسی دوره ابتدایی. ص 109- 89.

_____

__

_

 

منابع لاتین:

- Bushnell D,S (1990): Input, process, out put, outcome. A Model for evaluation training. Training & Development Journal.44. pq41-43.

- Cuban, L,. et al. (2001) High Access and Low Use of Technology in High School Classrooms: Explaning an Apparent paradox. American Educational Research Journal, 38 (4), pp. 813-834.

– Cox, M., et al. (1999). What Factor Support or Prevent Teachers from Using ICT in their Classrooms. Paper pres ented at the British Education Research Associ           tion Annual Canference University of Sussex at Brighton, September 2-5,1999

- Fabry, D., Higgs, J. (1997) Barriers to the Efective Use of Technology in Education. Juornal of Education Computing, 17 (4), pp. 385- 395

 

- Guha, S.(2000) Are we all Tecnically Prepared? Teachers Perspective on the Causes of comfort or Discomfor in Using computers at Elementary Grade Teaching. Paper preaented at the Annual meeting of the national Association fir the Education of yang children Atlanta, GA, November 8-11,2000. 

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
دانلود-فرم-کوتاه-پرسشنامه-رضایت-زناشویی-انریچ
دانلود فرم کوتاه پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 20
قیمت: 5000 تومان

بخشی از متن:

پرسشنامه رضایت زناشویی انریچ ENRICH

مشخصات :

تعداد صفحات : 10

فرمت : word قابل ویرایش

روایی دارد.

پایایی دارد.

شیوه نمره گذاری و تفسیر دارد.

منابع دارد.

تعداد گویه ها و سوالات : 47

گارانتی بازگشت وجه دارد.

_______________________

مقدمه :

پرسش نامه رضایت زناشویی انریچ که فرم 47سؤالی آن توسط اولسون(1998)، تهیه شد شامل 12 مقیاس است که عبارتند از: 

پاسخ قراردادی، رضایت زناشویی ، مسایل شخصیتی، ارتباط زناشویی ، حل تعارض، نظارت مالی، فعالیت های مربوط به اوقات فراغت ....
________
_____
__

پایایی پرسشنامه انریچ

ضریب آلفای «پرسش نامه انریچ» درگزارش اولسون، فورینرو دراکمن (1989)، برای خرده مقیاس های تحریف آرمانی ،رضایت زناشویی، مسایل شخصیتی، ارتباط، حل تعارض، مدیریت مالی، فعالیت های اوقات فراغت ....
______
___
_

روایی پرسشنامه انریچ

سلیمانیان(1373)، در پژوهشی تحت عنوان «بررسی تفکرات غیرمنطقی بر نارضایتی زناشویی» درباره روایی این پرسش نامه اظهار می دارد که برای استفاده در تحقیق ابتدا پرسشنامه ترجمه گردید. پس از ترجمه سؤالات به رؤیت متخصصین روانشناسی رسید و روایی محتوایی پرسش نامه مورد تأیید قرارگرفت. در مرحله بعد پرسشنامه بر روی یک گروه 11 نفری اجرا گردید وضریب اعتبارآن ...
_______
___
_
شیوه نمره گذاری و تفسیر پرسشنامه انریچ

- نمره رضایت کلی از روابط زناشویی : 

برای این منظور نمرات فرد در تمامی 47 ماده مطابق امتیازات در داخل پرسشنامه، جمع بسته می شود و بعد ...

.........
 

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
دانلود-فرم-کوتاه-پرسشنامه-20-سوالی-هوش-عاطفی
دانلود فرم کوتاه پرسشنامه 20 سوالی هوش عاطفی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 4
حجم فایل: 369
قیمت: 3000 تومان

بخشی از متن:
پرسشنامه 20 سوالی (گویه) هوش عاطفی

 
مشخصات محصول :
تعداد صفحات : 4.
فرمت : pdf.
تعداد گویه ها : 20
روایی دارد.
پایایی دارد.
تفسیر دارد.
شیوه نمره گذاری دارد.
منابع دارد.
توضیحات دارد. 
گارانتی بازگشت وجه دارد.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی
  • ۰
  • ۰
رساله-معماری-با-عنوان-طراحی-مجموعه-مسکونی-با-رویکرد-پایداری-اجتماعی-در-محله-عودلاجان-تهران
رساله معماری با عنوان: طراحی مجموعه مسکونی (با رویکرد پایداری اجتماعی) در محله عودلاجان تهران
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 208
حجم فایل: 11214
قیمت: 20000 تومان

بخشی از متن:

رساله معماری با عنوان: طراحی مجموعه مسکونی (با رویکرد پایداری اجتماعی) در محله عودلاجان تهران
تعداد صفحات: 208
فرمت: pdf
این رساله مجموعه کاملی است شامل: 
فهرست مطالب 
 ادبیات پژوهش (مبانی نظری طرح)
 روش تحقیق 
 تحلیل یافته های پژوهش 
 فهرست منابع.
در این بخش، ابتدا به معرفی و بررسی تفصیلی مفهوم مسکن پرداخته خواهد شد، در ادامه مفهوم پایداری اجتماعی به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان حیات بافتهای شهری مورد بررسی قرار خواهند گرفت که امروزه کمرنگ شدنشان از مهم ترین عوامل موثر در ایجاد شرایط نابسامان کنونی در بافت های ارزشمند شهری شده است و در انتها به بررسی مفهوم حس هویت و تعلق خاطر (به عنوان یکی از اساسی ترین عوامل ایجاد پایداری اجتماعی) در شهرها و محلات مسکونی، پرداخته خواهد شد.

 

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
  • امیر خیرالهی