فروشگاه امیر فایل

فروش انواع فایل ها مقاله پایان نامه پاورپوینت کارآموزی طرح توجیهی

فروشگاه امیر فایل

فروش انواع فایل ها مقاله پایان نامه پاورپوینت کارآموزی طرح توجیهی

کلمات کلیدی

دانلود طرح توجیه فنی

مالی و اقتصادی

پاورپوینت

طرح توجیه فنی

pptx

گزارش کارآموزی

دانلود پاورپوینت ریاضی پایه ششم مبحث فاصله

پکیج افزایش طول آلت

دانلود تحقیق رشته برق با موضوع

بررسی سیستم های مبدل انرژی الکتریکی

دانلودطرح توجیه فنی

بهترین کتاب آموزش الگوریتم ژنتیک

شهرستان جهرم در فعالیتهای ورزش تفریحی

بررسی عوامل بازدارنده میزان مشارکت زنان

پکیج افزایش طول آلت به طرز معجزه آسا

دستور عمل دکتر هندریکس و روش پنیمور

(تحقیق) فناوری قیطان بافی

پاورپوینت آشنایی با حسابداری مدیریت ۷۱ اسلاید

گنج نامه خوزستان

(مقاله)اعجاز تاریخی قرآن

درمان شناختی رفتاری ۹۶ اسلاید

پاورپوینت رودخانه ها و رسوبات

عملکرد خانواده و وقوع سرطان در یکی از زوجین

مقاومت آنتی بیوتیکی

استافیلوکوکوس اورئوس

پرسشنامه سنجش عملکرد خانواده

پاورپوینت مبانی مدیریت در رسانه 142 اسلاید

پاورپوینت استراتژی های مطلوب 58 اسلاید

پاورپوینت سیستم پشتیبانی تصمیم 57 اسلاید

شکست کرونا

  • ۰
  • ۰


بهینه‌سازی-همزمان-مصرف-انرژی-و-عملکرد-قطار-در-سیستم‌های-راه‌آهن-برقی
بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: DOCX
تعداد صفحات: 130
حجم فایل: 4512
قیمت: 30000 تومان

بخشی از متن:

بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی

عنوان پایان نامه : بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی

رشته : مهندسی برق

مقطع: کارشناسی ارشد

گرایش : راه‌آهن برقی

تعداد صفحات : 130

فرمت : word

چکیده :

امروزه با توسعه سریع سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری و برون شهری، تقاضای انرژی مصرفی و همچنین کیفیت سرویس دهی مطلوب‌تر افزایش یافته است. رقابت در این عرصه می‌تواند  در نحوه اجرای یک سفر بهینه با اهداف حداقل تاخیر زمانی سفر و حداقل انرژی مصرفی شکل بگیرد. در این پایان‌نامه چگونگی حصول یک سفر کارآمد توسط یک قطار، تحت قیود پروفیل مسیر و حدود سرعت مورد بررسی قرار گرفته است. در این راستا، روش‌های بهینه‌سازی چند‌هدفه تکاملی NSGA-II و MOPSO و همچنین روش بهینه‌سازی تکاملی یک‌هدفه Krill Herds، برای تولید یک تراژکتوری سرعت با حداقل انرژی مصرفی، حداقل تاخیر زمانی سفر و همچنین با تامین آسایش مسافرین، مورد استفاده قرار گرفته است. نتایج به ازای یک زمان سفر معین 1200 ثانیه‌ای نشان داد که تراژکتوری سرعت تعیین شده توسط NSGA-II دارای بهترین عملکرد و کمترین انرژی مصرفی نسبت به دو الگوریتم دیگر است. همچنین جبهه‌های پارتو منتجه به ازای تعداد اعضا و تکرار یکسان نشان داد که در زمان‌های سفر کوتاهتر از حدود 1100 ثانیه و طولانی‌تر از 1500 ثانیه، MOPSO می‌تواند دارای نتایج مطلوب‌تری باشد.

با توسعه شبکه های الکتریکی حتی در نواحی بین شهری، بیشتر سیستم‌های تراکشن راه‌آهن امروزی از انرژی الکتریکی استفاده می‌کنند. در این پایان‌نامه یک سیستم تراکشن راه‌آهن 2×25 کیلو ولت AC 50 هرتز مورد بررسی قرار گرفته و برای چند مورد از مشکلات اساسی این سیستم نظیر عدم تعادل حدود 11 درصد در جریان بار و همچنین مصرف توان راکتیو بالا، یک SVC هوشمند پیشنهاد شده است. این SVC قادر است بصورت زمان واقعی و توسط الگوریتم بهینه‌سازی چند‌هدفه NSGA-II، میزان عدم تعادل جریان بار را به 98/0 درصد تقلیل داده و همچنین همزمان توان راکتیو مورد نیاز سیستم را نیز تامین کند.    

 

واژه‌های کلیدی:

راه‌آهن برقی، بهینه‌سازی مصرف انرژی، تراژکتوری سرعت بهینه، بهبود آسایش مسافرین

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی